خبرگزاری کار ایران

رییس جمهور میلاد حضرت مسیح(ع) را به سران کشورهای جهان تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۶۷۳

در دنیای بحران‌زده امروز که خشونت در آن با نمود بیشتری از رحمت الهی و صلح و محبت تجلی می نماید، نشان از آن دارد که بازگشت به آموزه‌های رفیع پیامبران الهی، تنها راه نیل به سعادت و تعالی انسان می باشد.

رییس جمهور در پیام های جداگانه‌ای به سران کشورهای جهان، فرا رسیدن ولادت خجسته حضرت عیسی مسیح(ع) و همچنین آغاز سال ۲۰۱۵ میلادی را به آنان تبریک گفت و سالی پر از برکت، سعادت و سلامتی برای آن دولت ها و ملت ها مسالت کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این پیام تصریح کرده است: در دنیای بحران‌زده امروز که خشونت در آن با نمود بیشتری از رحمت الهی و صلح و محبت تجلی می نماید، نشان از آن دارد که بازگشت به آموزه‌های رفیع پیامبران الهی، تنها راه نیل به سعادت و تعالی انسان می باشد.


در بخش دیگری از این پیام آمده است: جمهوری اسلامی ایران در مسیر گسترش امنیت و توسعه، با ارایه ایده " جهان علیه خشونت و افراط گری " که در شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد با اجماع به تصویب رسید، کوشیده است تا گامی در این راه پرچالش برداشته و تا رسیدن به مقصود و مطلوب نهایی در کنار سایر کشورها، به تلاش خود برای افزون سازی تعالی انسان و کرامت بشری ادامه دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز