خبرگزاری کار ایران

فردا برگزار خواهد شد؛

نشست مطبوعاتی مشاور اقتصادی رئیس جمهوری

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۱۴۸

مسعود نیلی به پرسش نمایندگان اصحاب رسانه و افکار عمومی در قبال راهکارهای در دست تدوین برای عبور از مشکلات اقتصادی کشور پاسخ خواهد داد.

نشست مطبوعاتی مسعود نیلی مشاور اقتصادی رئیس جمهور در راستای «اولین کنفرانس اقتصاد ایران» و هدف از برگزاری این کنفرانس فردا با حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، نشست مطبوعاتی دکتر مسعود نیلی مشاور اقتصادی رئیس جمهور در راستای توضیح برنامه‌های اقتصادی دولت فردا٬ سه شنبه برگزار می‌شود.

مشاور اقتصادی رئیس جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش در مدیریت و برنامه ریزی در این نشست به پرسش نمایندگان اصحاب رسانه و افکار عمومی در قبال راهکارهای در دست تدوین برای عبور از مشکلات اقتصادی کشور و اولین کنفرانس اقتصاد ایران که در روزهای ۱۴ و ۱۵ دی ماه برگزار خواهد شد پاسخ خواهد داد.

مسعود نیلی در مورد این نشست گفت: دولت یازدهم تلاش دارد از فضای کار‌شناسی و نخبگان کشور چه در داخل مرزهای ایران و چه خارج از کشور استفاده کند تا تمامی راهکارهای ممکن برای اجرای سیاستهای مناسب وضعیت موجود اقتصاد کشور را فراهم سازد و در نشست فردا در مورد این موضوع و عملکردهای دولت در همین زمینه نیز اطلاعاتی ارایه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز