خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دولت در پاسخ به ایلنا:

صحبت با مجلس برای تغییر بودجه خلاف توافق جمعی دولت است

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۱۹۱

تمام اعضای هیات وزیران زیر لایحه‌ بودجه را امضا کرده‌اند طبیعی است کسی انتظار ندارد وزارتخانه‌ای علیرغم تصویب هیات وزیران با نمایندگان صحبت کنند تا به بودجه مربوطه آنها اضافه کنند.

سخنگوی دولت یادآور شد: شنیده شده برخی مدیران و معاونین از سر دلسوزی برای افزایش بودجه خود به مجلس مراجعه کرده اند که این کار نادرستی است٬ بنابراین برای اتمام حجت در این مورد این مصوب صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد باقر نوبخت در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا٬ مبنی بر اینکه دلیل ابلاغ مصوبه جهانگیری در خصوص عدم اظهارنظر مخالف مدیران دولت چه بود٬ گفت: آقای جهانگیری مصوبه ای را صادر کردند که بر اساس آن مدیران دستگاه‌ها نباید برای اظهارنظر در مورد لایحه بودجه به مجلس بروند؛ دلیل آن تصمیم هم این بود که ما منابع محدودی داریم و سازمان مدیریت و برنامه ریزی موظف شد به صورت بودجه‌ریزی این منابع را تقسیم کند؛ برای همین ما نشستیم و با دستگاه‌ها پیش‌نویسی را تهیه و تصویب کردیم؛ آنچه تصویب شد رای جمعی هیات وزیران بود.

وی گفت: ممکن است در این میان دستگاهی هم راجع به بودجه اعتراض داشته باشد٬ اما آنچه ما به مجلس دادیم لایحه‌ای است که تمام اعضای هیات وزیران زیر آن را امضا کرده‌اند طبیعی است که نه بنده و نه شما و نه نمایندگان انتظار نداریم که مدیر مجموعه‌ای دولتی یا وزارتخانه‌ای علیرغم تصویب هیات وزیران با نمایندگان صحبت کنند تا به بودجه مربوطه آنها اضافه کنند چراکه این خلاف یک توافق جمعی است.

سخنگوی دولت یادآور شد: شنیده شده برخی مدیران و معاونین از سر دلسوزی برای افزایش بودجه خود به مجلس مراجعه کرده‌اند که این کار نادرستی است٬ بنابراین برای اتمام حجت در این مورد این مصوبه صادر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز