خبرگزاری کار ایران

در پیام‌های جداگانه‌ای به سران کشورهای اسلامی؛

رییس جمهور میلاد پیامبر اسلام(ص) را به دولت‌ها و ملت‌های مسلمان تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۳۹۵

دلسوزان امّت اسلامی و دلدادگان پیامبر بزرگوار اسلام " با درس آموزی از مکتب وحی و سنّت نبوی، اخلاق محمّدی(ص) و آیین مروت و مدارا را اسوه خویش قرار دهند و با تحکیم پایه‌های اخوّت دینی زمینه گسترش صلح، عدالت، رشد و معنویت را در امت اسلامی فراهم آورند ".

رییس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای به سران کشورهای اسلامی و مسلمانان، میلاد فرخنده شمع جمع آفرینش، نبی مکرّم اسلام(ص) را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این پیام‌ها تصریح کرده است: " امیدوارم به مبارکی این عید خجسته و در آستانه این میلاد نورانی و در شرایطی که جهان اسلام از آتش افراطی‌گری و تحریک تعصّبات طائفه‌ای و مذهبی رنج می‌برد و دشمنان اسلام، به ارائه تصویری واژگونه و نادرست از اسلام رحمانی و پیامبر رحمت پرداخته‌اند، دلسوزان امّت اسلامی و دلدادگان پیامبر بزرگوار اسلام بیش از هر زمان دیگر به ضرورت وحدت اسلامی توجه کنند ".

رییس جمهور همچنین ابراز امیدواری کرده است دلسوزان امّت اسلامی و دلدادگان پیامبر بزرگوار اسلام " با درس آموزی از مکتب وحی و سنّت نبوی، اخلاق محمّدی(ص) و آیین مروت و مدارا را اسوه خویش قرار دهند و با تحکیم پایه‌های اخوّت دینی زمینه گسترش صلح، عدالت، رشد و معنویت را در امت اسلامی فراهم آورند ".

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز