خبرگزاری کار ایران

پور محمدی در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

تصمیمات فیلترینگ لاین و واتس‌آپ / ارسال لایحه جامع وکالت به مجلس / وضعیت پرونده بابک زنجانی

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۳۳۳

مباحثی در کمیته بررسی و تعیین مصادیق مجرمانه مطرح شده اما هنوز تصمیمی برای فیلترینگ گرفته نشده است اما باید دانست که مباحثاخلاقی برای ما حائز اهمیت است.

وزیر دادگستری تاکید کرد: مقصود ما افزایش اختیارات وزارت دادگستری نیست بلکه جایگاه وزارت دادگستری باید شفاف شود و اینکه مشخص شود چه تکلیفی بر عهده ما به عنوان متولی این وزارت خانه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در مراسم توافقنامه استرداد مجرمین که با کشور ژاپن به امضاء رسید، در جمع خبرنگاران درخصوص اخبار منتشر شده درباره فیلتر کردن ۳ نرم‌افزار لاین، واتس‌آپ و تانگو اظهار داشت: مباحثی در کمیته بررسی و تعیین مصادیق مجرمانه مطرح شده اما هنوز تصمیمی برای فیلترینگ گرفته نشده است اما باید دانست که مباحثاخلاقی برای ما حائز اهمیت است.

وی با اشاره به لایحه جامع وکالت ابراز داشت: لایحه دولت به مجلس فرستاده شده است اما باید نظرات قوه قضاییه هم اعمال شود.

وزیر دادگستری درخصوص طرح تشکیلات جدید وزارت دادگستری بیان داشت: این طرح تصویب شده است، و ما در حال آماده کردن طرح تفصیلی آن هستیم و قصد داریم تا پایان سال جاری چارت این تشکیلات را در وزارتخانه اجرایی کنیم.

پورمحمدی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های خوبی در شناسایی اموال صورت گرفته اما مشکل عمده ما در بحثشناسایی اموال خارج از کشور بابک زنجانی است.

وی در پایان در خصوص طرح افزایشاختیارات وزیر دادگستری که در مجمع تشخیص مصلحت نظام تحت بررسی است گفت: به دنبال افزایش اختیارات نیستیم چراکه باید جایگاه وزارت دادگستری شفاف شود و اینکه مشخص شود چه تکلیفی بر عهده وزارت دادگستری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز