خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت در جشن بیمه‌های همگانی:

روحانی، رئیس جمهور سلامت‌محور است

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۶۰۱

خوشحال هستیم که بیمه شدن مردم ایران در دولت تدبیر برگزار می‌شود؛ خوشحال هستیم توجه ویژه‌ای به سلامت و حقوق مردم شده است.

وزیر بهداشت٬ درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه طرح تحول سلامت آغازی برای دسترسی و ایجاد عدالت در حوزه سلامت برای همه ایرانیان است٬ اظهار داشت: بدیهی است طرح تحول سلامت بدون داشتن بیمه‌های سلامت موفق نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن قاضی‌زاده هاشمی در جشن بیمه همگانی که صبح امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد٬ گفت: خوشحال هستیم که بیمه شدن مردم ایران در دولت تدبیر برگزار می‌شود؛ خوشحال هستیم توجه ویژه‌ای به سلامت و حقوق مردم شده است.

وی با بیان اینکه طرح تحول سلامت آغازی برای دسترسی و ایجاد عدالت در حوزه سلامت برای همه ایرانیان است٬ اظهار داشت: بدیهی است طرح تحول سلامت بدون داشتن بیمه‌های سلامت موفق نیست.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تشکر از علی ربیعی برای همراهی در اجرای طرح تحول سلامت٬ تصریح کرد: امیدواریم در ادامه مسیر از همراهی همه عزیزان بهره‌مند باشیم.

قاضی‌زاده هاشمی در پایان صحبت‌های خویش با تشکر از رئیس جمهور برای اجرای طرح تحول سلامت٬ ابراز داشت می‌توانیم آقای روحانی را رئیس جمهور سلامت محور بنامیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز