خبرگزاری کار ایران

هیأت دولت تصویب کرد؛

اختصاص ۱۷۰ میلیارد ریالی به چهار استان برای مقابله با حوادثغیر مترقبه

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۴۸۶

استانداری‌های یاد شده موظفند ضمن نظارت فنی و اجرایی، گزارش عملکرد اعتبار یاد شده را هر سه ماه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارایه نمایند.

با تصویب هیات وزیران ۱۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبار تملیک دارایی‌ها برای پیشگیری، بازسازی و مقابله با آثار حوادثغیر مترقبه اختصاص داده شد.

به گزارش ایلنا، بنا بر مصوبه هیأت وزیران بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال از بودجه حاصل از تملیک دارایی‌های سرمایه‌ای در استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و زنجان تعیین تکلیف و نحوه هزینه آن اعلام شد، بودجه فوق در اختیار استانداری‌ها قرار خواهد گرفت و باید به صورت سه ماهه نحوه عملکرد خود را در قبال اعتبار فوق به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گزارش دهند.

معاون اول رئیس‌جمهور این مصوبه را درتاریخ ۲۲/۱۰ / ۱۳۹۳ به وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی وسازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرده است.

متن مصوبه بدین شرح است:


هیئت وزیران در جلسه ۱۷/۱۰ / ۱۳۹۳ به پیشنهاد شماره ۱۲۱۷۰مورخ ۱۰/۱۰ / ۱۳۹۳ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشت قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:


۱ - مبلغ یکصد و هفتاد میلیارد(۰۰۰،۰۰۰، ۰۰۰،۱۷۰) ریال به صورت تملیک دارایی سرمایه‌ای از محل منابع ماده(۱۰) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت موضوع بند _ ش) مادهه(۲۲۴) قانون برنامه پنجم توسعه، برای بازسازی و اقدامات پیشگیرانه و مقابله با حوادثغیر مترقبه به شرح این جدول در اختیار استانداری های زنجان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، و خراسان جنوبی قرار می گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط اقدام شود.

۲ - استانداری‌های یاد شده موظفند ضمن نظارت فنی و اجرایی، گزارش عملکرد اعتبار یاد شده را هر سه ماه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارایه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز