خبرگزاری کار ایران

در جریان سفر به هرمزگان؛

جهانگیری مرکز سوانح سوختگی شفا بندرعباس را افتتاح کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۲۵۶

تاکنون مردم هرمزگان و برخی استان‌های همجوار برای درمان مشکلات سوانح سوختگی با مشکل مواجه بودند که با افتتاح این مرکز بسیاری از آن مشکلات حل خواهد شد.

مرکز سوانح سوختگی شفا در بندرعباس با حضور معاون اول رییس جمهور مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا٬ اسحاق جهانگیری عصر امروز(دوشنبه) در ادامه سفر به استان هرمزگان، مرکز سوانح سوختگی بندرعباس را افتتاح و به همراه وزیر بهداشت، درمان و‌آموزش پزشکی از بخشهای مختلف آن شامل اورژانس، اتاق‌های بستری و اتاق‌های عمل بازدید کرد.

وی افتتاح مرکز سوانح سوختگی بندرعباس را مهم دانست و خاطرنشان کرد: تاکنون مردم استان هرمزگان و برخی استان‌های همجوار برای درمان مشکلات ناشی از سوانح سوختگی با مشکل مواجه بودند که با افتتاح این مرکز بسیاری از آن مشکلات حل خواهد شد.

همزمان با بهره برداری این مرکز درمانی، ۷۲ پروژه بهداشتی و درمانی هم در سطح استان هرمزگان با اعتباری بالغ بر ۴۰۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

معاون اول رییس جمهور در حاشیه افتتاح و بازدید این بیمارستان، در جمع خبرنگاران به برخی از برنامه های سفر یکروزه خود به استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: یکی از این بازدیدها مربوط به پروژه ستاره خلیج فارس بود که حدود ۸ هزار نفر در این پروژه مشغول به فعالیت هستند و از طرح‌های کلیدی و مهم در دست اجرا به حساب می‌آید.

معاون اول رییس جمهور افزود: ۳۸۰۰ میلیون یورو برای این پروژه تا کنون هزینه شده که در حال حاضر به ۶۵۰ میلیون یورو تسهیلات نیازمند است که قرار شده است صندوق توسعه ملی این نیاز را مرتفع کند.

دکتر جهانگیری خاطر نشان کرد: پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس قرار است محصولات مختلفی تولید کند که با راه اندازی آن، بخش زیادی از نیازهای کشور به فرآورده‌های نفتی مرتفع خواهد شد.

معاون اول رییس جمهور در ادامه با اشاره به بازدید خود از مجتمع بندری شهید رجایی، گفت: این مجتمع در توسعه کشور و افزایش صادرات مهم و اثرگذار است که امیدواریم هرچه سریعتر برنامه‌های توسعه در این مجتمع بندری تکمیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز