خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع در مراسم بزرگداشت شهدای حزب‌الله:

تمام ظرفیت‌مان را برای تسلیح کرانه باختری به کار می‌بریم

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۳۷۲

سیاست ثابت و کلی نظام جمهوری اسلامی بر مسلح کردن کرانه باختری و تقویت جریان مقاومت و نیروی حزب الله برای مقابله با رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: از تمامی ظرفیت‌های موجود برای مسلح کردن کرانه باختری استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا٬ سردار سرتیپ «حسین دهقان»، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه آیین بزرگداشت شهدای حزب الله لبنان که در دفتر نمایندگی حزب الله در تهران برگزار شد، با اشاره به شهادت «جهاد عماد مغنیه» توسط رژیم صهیونیستی، در جمع خبرنگاران افزود: اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن نیروهای مقاومت و حزب الله لبنان، مسبوق به سابقه بوده و در گذشته نیز وجود داشته است.

وی تصریح کرد: در سال ۱۹۸۲ که رژیم صهیونیستی به خاک لبنان حمله کرد، جریان مقاومت در میان مردم این کشور شکل گرفت و امروز نهال نو رسته حزب الله لبنان به درختی تنومند تبدیل شده است.

سردار دهقان خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی همواره برای از بین بردن جریان مقاومت و حزب الله لبنان تلاش می‌کند که تمامی ترفند‌ها و توطئه‌های این رژیم تا امروز منجر به شکست شده است.

وزیر دفاع همچنین به جنگ‌های ۳۳ روزه و غزه و نیز شهادت سید عباس موسوی و شیخ راغب حرب اشاره و اظهار داشت: هدف اصلی رژیم صهیونیستی در تمامی این تحرکات نظامی، شکست مقاومت مردم لبنان و آسیب رساندن به حزب الله بود.

سردار دهقان با تاکید بر اینکه شهادت رزمندگان حزب الله موجب تقویت و استحکام بیشتر جریان مقاومت مردم لبنان شده، تصریح کرد: اقدامات تروریستی صهیونیست‌ها و گروهک‌های تکفیری موجب تقویت و دوام جریان مقاومت در لبنان و سرزمین‌های اشغالی شده است.

وی گفت: موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال رژیم صهیونیستی ثابت و غیرقابل تغییر است و با توجه به اینکه جریان مقاومت به نمایندگی از مسلمانان جهان در برابر صهیونیست‌ها و گروهک‌های تروریستی، تکفیری ایستاده، تمامی تلاش خود را برای حمایت و تقویت حزب الله و مقاومت مردم لبنان بکار خواهیم گرفت.

سردار دهقان با بیان اینکه اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی برای شهادت جهاد عمادمغنیه بی‌پاسخ نخواهد ماند، افزود: مهم ظرف زمانی و مکانی است که جریان مقاومت در زمان مناسب بدان پاسخ خواهد داد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین با اشاره به ضرورت تسلیح کرانه باختری، گفت: موضع ما در این رابطه فرقی نکرده، سیاست ثابت و کلی نظام جمهوری اسلامی بر مسلح کردن کرانه باختری و تقویت جریان مقاومت و نیروی حزب الله برای مقابله با رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز