خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات در ایلام:

توطئه‌های دشمنان در منطقه، رصد و در نطفه خفه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۶۸۰

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات صبح امروز سه شنبه ۱۴ بهمن ۹۳ وارد استان ایلام شد.

وزیر اطلاعات پس از استقبال گرم مسئولین استان در گلزار شهدای ایلام حاضر و به با نثار گل و فاتحه به مقام والای شهیدان به ویژه شهدای دفاع مقدس ادای احترام نمود.


به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات صبح امروز سه شنبه ۱۴ بهمن ۹۳ وارد استان ایلام شد.


سید محمود علوی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین محمد نقی لطفی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: ملت ایران هیچ وقت خاطره رشادتهای مردم مرزدار این استان را در دوران دفاع مقدس از یاد نخواهد برد.


وزیر اطلاعات به امنیت پایدار در کشور به ویژه در مرزهای استان ایلام اشاره کرد و گفت: امنیت پایداری که اکنون با از خود گذشتگی سربازان گمنام امام زمان(عج) در کشور به دست آمده استخوانی است در گلوی دشمنان نظام اسلامی که همواره در پی نا امنی در کشور جمهوری اسلامی ایران هستند.


حجت الاسلام و المسلمین علوی افزود: با توجهات امام زمان(عج) و درایت مقام معظم رهبری و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) امروز همه توطئه‌های دشمنان در منطقه رصد و در نطفه خفه می‌شود.


وزیر اطلاعات با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره فجر در دهه فجر انقلاب اسلامی به فضا گفت: پرتاب ماهواره فجر مسیر را برای رشد و تعالی بیشتر ایران اسلامی در زمینه علم هوا و فضا هموارتر کرد و این نشانه توجه دولت تدبیر و امید به توسعه صنعت هوا و فضا است.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام با اهداء لوح تقدیر به وزیر اطلاعات از خدمات و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) به ویژه در برقراری امنیت در اربعین حسینی در مرز بین المللی مهران قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز