خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام علوی در نشست اداری ایلام:

وزارت اطلاعات مکانی برای انجام فعالیت‌های جناحی وگروهی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۷۶۴

مرزی بودن زمانی به عنوان نقص و تهدید تلقی می شد ولی امروز مرزها نه تنها نقطه بن بست و تهدید شمرده نمی شوند، بلکه یک فرصت و پل ارتباطی برای توسعه و پیشرفت هستند.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: این وزارت خانه مکانی برای انجام فعالیت های جناحی وگروهی نیست ومجموعه کارکنان این نهاد انقلابی زیرسایه رهبری معظم انقلاب تمام تلاش خود را برای ارتقاء شاخص های امنیتی به کار بسته‌اند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر «سید محمود علوی» وزیر اطلاعات روز سه شنبه در نشست شورای اداری استان ایلام اظهار کرد: این ایام فرصتی برای تقویت برادری و دوستی ها است و تلاش ما باید این باشد تا همه زیر پرچم برافراشته ولایت جمع شده و از تفرقه پرهیز کنیم.

وزیراطلاعات، انقلاب اسلامی را مرهون ثمره خون هزاران شهید دانست و تاکید کرد: همه باید پاسداراین نهضت الهی باشیم و با امام امت(ره) تجدید میثاق کرده و پشت سر رهبرمعظم انقلاب برای پیش برد اهداف کلان نظام حرکت کنیم.

دکترعلوی یادآور شد: اگر مرگ سلطه آمریکا را می خواهیم، باید اتحاد و وحدت میان همه دلسوزان نظام را تقویت کنیم.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین علوی، فرزندان این ملت درمجموعه وزارت اطلاعات متعلق به تمامی آحاد مردم بوده و تنها هدف سربازان گمنام امام زمان(عج) ایجاد آرامش و امنیت خاطربرای مردم و مسوولان است تا با فراغ بال در راستای وظایف خود که همانا تلاش برای توسعه و پیشرفت کشوراست، گام بردارند.

وزیر اطلاعات افزود: این وزارت خانه مکانی برای انجام فعالیت های جناحی وگروهی نیست ومجموعه کارکنان این نهاد انقلابی زیرسایه رهبری معظم انقلاب تمام تلاش خود را برای ارتقاء شاخص های امنیتی به کار بسته اند.

دکتر علوی یکی از برنامه های دولت یازدهم را توجه ویژه به مناطق مرزی و ساحلی دانست و اضافه کرد: ازاقدامات موثردولت دراین زمینه ایجاد منطقه آزاد تجاری ˈجاسکˈ بود که پیش ازاین یک منطقه متروک و محروم تلقی می شد ولی اکنون به بندری فعال و توسعه یافته تبدیل شده است.

دکترعلوی ابراز امیدواری کرد با راه اندازی منطقه آزاد تجاری در مرز بین‌المللی مهران شاهد رشد سرمایه گذاری، کاهش بیکاری و رونق بیش از پیش منطقه و استان ایلام باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین علوی خاطر نشان کرد: دولت هم چنین برنامه ویژه‌ای برای استان ایلام و مرز مهران دارد که نمونه آن تامین امنیت سرمایه گذاری و تلاش برای تصویب منطقه آزاد تجاری است.

وزیر اطلاعات افزود: مرزی بودن زمانی به عنوان نقص و تهدید تلقی می شد ولی امروز مرزها نه تنها نقطه بن بست و تهدید شمرده نمی شوند، بلکه یک فرصت و پل ارتباطی برای توسعه و پیشرفت هستند.

علوی تاکید کرد: در ایام اربعین حسینی امسال بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از مرز مهران برای شرکت در آیین عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) تردد کردند که با عنایت پروردگار، تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) کوچک ترین مشکل و چالش امنیتی در این منطقه با وجود نا آرامی های گسترده در کشورعراق، بوجود نیامد.

حجت الاسلام والمسلمین علوی در ادامه، ایلام را خاستگاه علما و اندیشمندان بزرگی هم چون آیت الله مروارید، آیت الله حیدری ایلامی و حجج اسلام تعمیرکاری و لطفی، دانست و اظهار کرد: این علما در پیوند مردم با نهضت امام خمینی(ره) نقش مهم و تعیین کننده ای ایفا کردند.

پس از این نشست علوی با حضور در منزل یکی از شهدای اداره کل اطلاعات، ضمن دیدار و گفتگوی صمیمی با خانواده ی ایشان، با قرائت فاتحه یاد و خاطره ی رشادت ها و فداکاری های این سرباز گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را گرامی داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز