خبرگزاری کار ایران

دقایقی پیش؛

جهانگیری وارد استان آذربایجان شرقی شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۶۱۸

معاون اول رییس جمهور قرار است در این سفر برخی پروژه های شهرداری کلانشهر تبریز را نیز به طور همزمان مورد بهره برداری قرار دهد.

معاون اول رییس جمهور به منظور افتتاح و بهره برداری از چند پروژه عمرانی و صنعتی، دقایقی پیش وارد استان آذربایجان شرقی شد و در بدو ورود به فرودگاه تبریز از سوی استاندار و مقامات ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش ایلنا٬ اسحاق جهانگیری در این سفر یک روزه خط تولید اتوبوس‌های بی‌آر‌تی در تبریز و فاز دوم خط تولید کنسانتره مس سونگون در شهرستان ورزقان را افتتاح خواهد کرد.

معاون اول رییس جمهور همچنین قرار است در این سفر برخی پروژه های شهرداری کلانشهر تبریز را نیز به طور همزمان مورد بهره برداری قرار دهد.

شرکت در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی از دیگر برنامه‌های دکتر جهانگیری در این سفر خواهد بود.

شایان ذکر است وزیر صنعت، معدن و تجارت در این سفر، همراه معاون اول رییس جمهور هستند.

معاون اول رییس جمهور در بدو ورود به فرودگاه شهید مدنی تبریز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این ایام یادآور مبارزات ملت ایران است و لازم است سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک بگویم.

جهانگیری ادامه داد: مردم استان آذربایجان شرقی در همه صحنه‌ها پیشگام بوده و در دوران انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی نقش مهمی ایفا کرده است.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه استان آذربایجان از نظر صنعت و معدن جزو مهمترین استانهای کشور است، خاطرنشان کرد: در این سفر طرحهای خوبی در بخش صنعت و معدن مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در این سفر قرار است در جلسه شورای اداری، با مسئولین استان درخصوص مشکلات و موانع پیش روی توسعه استان آذربایجان شرقی، راهکارها و روشهای حل آن را پیدا کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز