خبرگزاری کار ایران

در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت؛

عیادت مولاوردی از مرضیه حدیدچی دباغ

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۹۳۸

مولاوردی با آرزوی سلامتی برای این بانوی مبارز انقلابی از تلاش ها، مبارزه، ایثار و فداکاری وی در راه به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از مرضیه حدیدچی دباغ، بانوی مبارز انقلاب که در بستر بیماری به سر می برد، عیادت کرد.

به گزارش ایلنا٬ شهیندخت مولاوردی روز شنبه در این دیدار که در فضایی صمیمی و در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد، از خانم حدیدچی دباغ به عنوان نمونه بارز مشارکت سیاسی زنان در سطح بالا و مصداق عینی تاکید حضرت امام(ره) بر ضرورت دخالت زنان در مقدرات اساسی جامعه یاد کرد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با آرزوی سلامتی برای این بانوی مبارز انقلابی از تلاش ها، مبارزه، ایثار و فداکاری وی در راه به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

حدیدچی دباغ از فعالان مبارزه مسلحانه ضد حکومت پهلوی و از بنیانگذاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که فرماندهی سپاه همدان، ریاست زندان های زنان تهران، اولین فرمانده سپاه غرب کشور بعد از انقلاب، یکی از سه نماینده ای که در سال ۶۷ پیام تاریخی امام(ره) را به گورباچف رساند، سه دوره نمایندگی مردم تهران و همدان در مجلس شورای اسلامی، مسئول بسیج خواهران کل کشور و استاد مدرسه عالی شهید مطهری، از جمله سوابق درخشان انقلابی این بانوی مبارز انقلابی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز