خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان انرژی اتمی:

دانش هسته‌ای نشان بارز توانمندی و تخصص ایرانی است

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۷۵۰

سرمایه علمی ایران در زمینه هسته ای، نانو و بیوتکنولوژی و عرصه های دانش بنیان، گنجینه ارزشمندی است که به برکت انقلاب اسلامی و در سایه خودباوری و عشق جوانان به کشور به دست آمده است.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی گفت: دانش هسته ای، نشان بارز توانمندی و تخصص ایرانی و عزم کشور در تحول زیربنایی علمی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا، ' علی اکبر صالحی ' روز دوشنبه در بازدید از مجتمع آب سنگین خنداب افزود: سرمایه علمی ایران در زمینه هسته ای، نانو و بیوتکنولوژی و عرصه های دانش بنیان، گنجینه ارزشمندی است که به برکت انقلاب اسلامی و در سایه خودباوری و عشق جوانان به کشور به دست آمده است.

رییس سازمان انرژی هسته ای در راستای بازدیدهای دوره ای از تاسیسات هسته ای، به خنداب از توابع استان مرکزی سفر کرده است.

سرپرست استانداری مرکزی نیز گفت: دانش هسته ای افتخار کشور است و دستیابی به آن نشان می دهد که انقلاب در مسیر بالندگی حرکت می کند.

شکرالله حسن‌بیگی افزود: نظام اسلامی در مدتی کوتاه مرزهای دانش را در نوردید و دسترسی به انرژی صلح آمیز هسته ای نیز نشانگر پیشرفتهای علمی و فناوری کشور است.

مجتمع آب سنگین قطران خنداب یکی از تاسیسات هسته ای کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز