خبرگزاری کار ایران

یونسی در جمع خبرنگاران:

شورای همکاری خلیج فارس به مقابله با القاعده بپردازد نه حوثی‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۶۰۴

سکوت شورای همکاری خلیج فارس در قبال وقایع بحرین در حقیقت حمایت از حکومت استبدادی این کشور و رد نهضت مردمی در بحرین است.

دستیار رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی تاکید کرد: شورای همکاری خلیج فارس با سکوت در قبال وقایع بحرین فقط از خود حفاظت می‌کند و نمی‌تواند برای دولت بحرین کاری انجام دهد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی یونسی در حاشیه سمینار توهین به مقدسات دینی از منظر اسلام و حقوق بین‌الملل در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره در رابطه با سکوت شورای همکاری خلیج فارس در قبال وقایع بحرین و موضع‌گیری‌های اخیر آنها در رابطه با وقایع یمن گفت: سکوت شورای همکاری خلیج فارس در قبال وقایع بحرین در حقیقت حمایت از حکومت استبدادی این کشور و رد نهضت مردمی در بحرین است.

وی ادمه داد: مشکل کشورهای منطقه که در بحرین و یمن هم شاهد آن هستیم این است که مردم علیه استبداد حاکم قیام می‌کنند و این باعثنگرانی سایر کشورها می‌شود که از قیام مردم خود نگران هستند و درواقع حکومت‌های استبدادی می‌ترسند که مجبور شوند عرصه را به نفع مردم خالی کنند و در واقع شورای همکاری خلیج فارس نیز با سکوت خود فقط از خود حفاظت می‌کند و نمی‌تواند برای دولت بحرین کاری انجام دهد.

یونسی درباره حوادثیمن اظهار داشت: در مورد یمن نیز باید بگویم که شورای همکاری خلیج فارس باید به مقابله با القاعده بپردازد نه حوثی‌ها زیرا حوثی ها خواهان همکاری با مردم عرب منطقه هستند و با قدرت گرفتنشان با گروههای افراط گرا مقابله خواهند کرد. ولی القاعده در صورت ظهور پررنگ‌تر در منطقه همه کشورها به ویژه کشورهای عرب را با مشکلات بسیار جدی مواجه می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز