خبرگزاری کار ایران

دقایقی پیش انجام شد؛

بازدید روحانی از نمایشگاه دستاوردهای فضایی

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۷۹۱

روحانی با حضور در مراسم گرامیداشت روز فناوری فضایی٬ به همراه تعدادی از اعضای هیات دولت از نمایشگاه دستاوردهای فضایی کشور نیز بازدید کرد.

رییس‌جمهور کشورمان از نمایشگاه دستاوردهای فضایی کشور بازدید کرد.

به گزارش ایلنا٬ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با حضور در مراسم گرامیداشت روز فناوری فضایی٬ نمایشگاه دستاوردهای فضایی کشور شامل سامانه‌های ماهواره‌، فضانوردی، ‌رانشگرهای فضایی، مکانیک، مواد و انرژی و سامانه‌های حمل و نقل فضایی کشور نیز بازدید کرد.

سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح٬ علی‌اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سورنا ستاری معاون علمی رییس‌جمهور٬ محمدرضا صادق مشاور رسانه‌ای رییس‌جمهور٬ حسام‌الدین آشنا و حسین فریدون در این بازدید روحانی را همراهی می‌کنند.

در این نمایشگاه نمونه‌ محموله‌های بازگشتی از فضا از پروازهای قبلی و «ماکاپ» فضاپیمای سرنشین‌دار به نمایش گذاشته شده است.
جمهوری اسلامی ایران از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۹۲،۸ کاوشگر به فضا ارسال کرده است و قرار است در سال آینده فضاپیمای سرنشین‌دار به مدار زمین پرتاب شود.

وزارتخانه‌های مرتبط و دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌های کشور، تازه‌ترین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.
جمهوری اسلامی ایران بعد از روسیه، آمریکا و چین، چهارمین کشوری است که به طور مستقل سفینه حامل فضانورد به مدار زمین پرتاب می‌کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی پس از این بازدید قرار است در مراسم گرامیداشت روز فناوری فضایی سخنرانی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز