خبرگزاری کار ایران

برای گسترش روابط دوجانبه؛

شریعتمداری با رئیس‌جمهور افغانستان دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۱۱۵

در این دیدار طرفین بر حسن روابط دوجانبه و راه‌های توسعه در زمینه‌های مختلف و ایجاد شرایطی که به استحکام و پایداری بیشتر روابط در بخش‌های مختلف کمک کند، تاکید کردند.

معاون اجرایی رئیس جمهوری روز سه‌شنیه در جریان سفر یک روزه به افغانستان با محمد اشرف غنی رئیس جمهوری افغانستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری٬ امروز سه‌شنه در جریان سفر یک روزه به افغانستان با محمد اشرف غنی رئیس جمهوری افغانستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار طرفین بر حسن روابط دوجانبه و راه‌های توسعه و رشد همکاری‌های دو کشور در زمینه‌های مختلف و نیز ایجاد شرایطی که به استحکام و پایداری بیشتر روابط در بخش‌های مختلف کمک کند، تاکید کردند.

شریعتمداری با ابراز خرسندی از روند توسعه روابط ایران و افغانستان، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری با کشور دوست و برادر افغانستان را در حوزه‌های مختلف از جمله علمی، دانشگاهی، گردشگری، سلامت، فنی و مهندسی اعلام کرد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری ابراز امیدواری کرد، گفت‌وگوهای دو جانبه میان مقامات ایران و افغانستان نتایج خوبی در آینده توسعه روابط دو کشور داشته باشد.

شریعتمداری همچنین در این دیدار دعوت دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران از محمد اشرف غنی برای سفر به تهران را مورد تاکید مجدد قرار داده و مقرر شد این سفر در آینده نزدیک انجام پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز