خبرگزاری کار ایران

اقامه نماز ظهر جهانگیری در منزل حضرت آیت الله بشیر نجفی

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۴۵۷

خوشبختانه و به لطف خدا خطر داعش با فتوای مرجعیت تا حد زیادی رفع شد و با به صحنه آمدن مردم، این توطئه که نه تنها برای عراق بلکه برای جهان اسلام بود، خنثی گردید.

معاون اول رییس جمهور اسلامی ایران در جریان سفر به عراق، ظهر امروز(چهارشنبه) با حضور در بیت حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید شیعه عراق، نماز ظهر را به امامت ایشان اقامه کرد.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری با تاکید بر اهتمام جمهوری اسلامی ایران برای کمک به عراق در زمینه‌های مختلف، از آمادگی کشورمان برای انتقال تجربیات و توانمندی‌ها به عراق خبر داد.

معاون اول رییس جمهور با ابلاغ سلام‌های مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری ایران به حضرت آیت الله بشیر نجفی، گزارشی از برنامه‌های سفر خود به عراق ارائه کرد.

وی همچنین به گروه تروریستی داعش نیز اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه و به لطف خدا خطر داعش با فتوای مرجعیت تا حد زیادی رفع شد و با به صحنه آمدن مردم، این توطئه که نه تنها برای عراق بلکه برای جهان اسلام بود، خنثی گردید.

جهانگیری تصریح کرد: ما همواره به راهنمایی مراجع نجف و قم و ارشادات آنها دلگرم هستیم و هر زمان که مشکلی بوجود آید از راهنمایی ایشان استفاده می‌کنیم.

حضرت آیت الله بشیر نجفی نیز در این دیدار از معاون اول رییس جمهور کشورمان خواست که سلام‌های ایشان را به رهبر معظم انقلاب و دکتر روحانی ابلاغ کند.

وی همچنین بر لزوم همکاری کشورهای منطقه و بخصوص ایران برای پایان دادن به درگیری‌های عراق تاکید کرد و گفت: هر مقدار که این درگیری‌ها در عراق به طول بیانجامد، مشکلات ناشی از آن دامن‌گیر سایر کشورهای منطقه نیز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز