خبرگزاری کار ایران

جهانگیری در دیدار آیت‌الله اسحاق فیاض:

علما و مرجعیت نقش مهمی در مبارزه با داعش دارند

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۴۶۳

این گروه تروریستی فقط به عراق اکتفا نکرده بلکه به دنبال گسترش درگیری‌ها به سایر کشورها و آسیب رساندن به چهره اسلام در دنیا می‌باشد.

معاون اول رییس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر سه روزه خود به عراق با حضرت آیت الله اسحاق فیاض از مراجع تقلید شیعیان عراق دیدار و درخصوص موضوعات مختلف گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری در این دیدار که بعداز ظهر امروز(چهارشنبه) انجام شد، اظهار داشت: عراق با یک توطئه بزرگ که می‌توانست به کل این کشور و شیعیان آسیب برساند مواجه شد اما با تدبیر و فتوای مرجعیت، مردم به صحنه آمدند و خطر‌ها تا حد زیادی رفع گردید.

معاون اول رییس جمهور داعش را گروهی خطرناک توصیف کرد و افزود: ‌این گروه تروریستی فقط به عراق اکتفا نکرده بلکه به دنبال گسترش درگیری‌ها به سایر کشور‌ها و آسیب رساندن به چهره اسلام در دنیا می‌باشد.

وی ادامه داد: عراق در حقیقت به نیابت از جهان اسلام و حتی دنیا با تروریست‌ها مبارزه می‌کند و امیدواریم مردم عراق و سوریه بتوانند از شر این تروریست‌ها نجات پیدا کنند.

جهانگیری بر نقش مرجعیت و علمای شیعه برای مبارزه با داعش از طریق ایدئولوژی تاکید و از پیروزیهای دولت، ملت و ارتش عراق ابراز خرسندی کرد.

آیت الله اسحاق فیاض هم در این دیدار از جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها دولت رسمی شیعه در دنیا یاد کرد و گفت: به همین دلیل ایران دشمنان زیادی دارد و این ایجاب می‌کند که دولت ایران روز به روز قوی‌تر شود.

وی با بیان اینکه ایران کشوری قدرتمند و امن است، خاطرنشان کرد: امروز ایران از جایگاه بالایی در دنیا برخوردار است و این باعثافتخار شیعیان جهان می‌باشد.

آیت الله اسحاق فیاض تصریح کرد: نام امام اول شیعیان حضرت علی(ع) تنها از تلویزیون و رادیوی ایران به گوش می‌رسد و این موضوع از اهمیت فراوانی برخوردار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز