خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت کشور در گفت‌و‌گو با ایلنا:

ایلنا اخلاق حرفه‌ای را همواره رعایت کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۱۲۸

خبرگزاری ایلنا در جهت مطالبات کارگران توانسته تا حدودی در بخش‌هایی که سندیکاهای کارگری وجود ندارد، این خلاء را پر کند.

سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: خبرگزاری ایلنا، اخلاق حرفه‌ای را رعایت کرده و اخبار را به آن شکل که بوده، منعکس کرده است.

حسینعلی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن تبریک دوازدهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری کار ایران(ایلنا)، درباره عملکرد ایلنا گفت: خوشبختانه این خبرگزاری در صحنه اطلاع‌رسانی کشور خوب فعالیت کرده و در حوزه خبر طی سال‌هایی که من در مراکز و سازمان‌های مختلف کار رسانه‌ای می‌کردم، احساسم بر این است که همواره در مسیر پیشرفت حرکت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین عوامل در حوزه خبر داشتن اخلاق حرفه‌ای است و در این مدت که من خبرگزاری ایلنا را می‌شناسم، دیده‌ام که اخلاق حرفه‌ای را رعایت کرده و اخبار را به آن شکل که بوده، منعکس کرده است، اظهار داشت: میزان طرح اخبار در این خبرگزاری نیز متناسب با اهمیت اخبار در کشور است که نشان می‌دهد؛ این مجموعه به وظایفش واقف است.

قائم مقام وزیر کشور همچنین درباره فعالیت ایلنا در حوزه کارگری گفت: در حوزه کارگری شرایط کشور ما با دیگر کشور‌ها کمی متفاوت است، در جاهای دیگر سندیکاهای کارگری وجود دارد که حقوق کارگران را پیگیری می‌کنند. امروز موضوع کار و کارگر به شکل یک نرم حقوق بشری در دنیا ظهور پیدا کرده و دارای اهمیت شده است.

امیری با اشاره به اینکه تشکیل سازمان جهانی کار نیز حکایت از بین‌المللی‌بودن حقوق کارگران دارد، افزود: به همین دلیل فکر می‌کنم که خبرگزاری ایلنا در جهت مطالبات کارگران توانسته تا حدودی در بخش‌هایی که سندیکاهای کارگری وجود ندارد، این خلاء را پر کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز