خبرگزاری کار ایران

توسط رئیس جمهور:

لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری – صنعتی بوشهر تقدیم مجلس شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۹۱۰

به دولت اجازه داده می شود در استان بوشهر در محدوده ای که به تصویب هیئت وزیران می رسد، منطقه آزاد تجاری صنعتی ایجاد نماید. منطقه یادشده، بر اساس قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری – صنعتی جمهوری اسلامی ایران – مصوب ۱۳۷۲ - با اصلاحات بعدی آن اداره خواهد شد.

رئیس جمهور لایحه «ایجاد منطقه آزاد تجاری – صنعتی بوشهر» را برای طی تشریفات قانونی، تقدیم مجلس کرد.

به گزارش ایلنا، لایحه «ایجاد منطقه آزاد تجاری – صنعتی بوشهر» به پیشنهاد دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی در جلسه ۱۹/۱۱ / ۱۳۹۳ هیئت وزیران به تصویب رسیده بود، و رئیس جمهور آن را در تاریخ ۳/۱۲ / ۱۳۹۳ برای طی تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

در مقدمه توجیهی این لایحه آمده است:

یکی از ابزارهای لازم برای توسعه صادرات و ایجاد اشتغال در کشور، کاهش موانع قانونی است که این امر از طریق تأسیس مناطق آزاد تجاری – صنعتی میسر است. لذا به منظور رفع موانع رشد و توسعه و ایجاد رونق اقتصادی در استان بوشهر، لایحه زیر برای طی تشریفات قانونی تقدیم می شود:

لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری – صنعتی بوشهر

ماده واحده - به دولت اجازه داده می شود در استان بوشهر در محدوده ای که به تصویب هیئت وزیران می رسد، منطقه آزاد تجاری – صنعتی ایجاد نماید. منطقه یادشده، بر اساس قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری – صنعتی جمهوری اسلامی ایران – مصوب ۱۳۷۲ - با اصلاحات بعدی آن اداره خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز