خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار رییس‌ جمهور:

موفقیت دولت، موفقیت روحانیت است / اقدامات دولت در اقتصاد و خدمات درمانی ملموس است

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۰۸۲

اقتصاد باید به سمتی مدیریت شود که آثار رونق در تولید و اشتغال، زمینه فعال تر شدن جوانان و تسهیل امر ازدواج را فراهم نماید.

حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار رییس‌ جمهوری اسلامی ایران، موفقیت‌های دولت در حوزه مدیریت اقتصاد و خدمات اجتماعی به ویژه درمان و بهداشت را خوب و ملموس ارزیابی نموده و بر تلاش بیشتر دولت برای رسیدگی به محرومان و اقشار ضعیف جامعه تاکید کردند.

به گزارش ایلنا، این مرجع عالیقدر جهان تشیع در این دیدار که صبح پنج‌شنبه و در جریان سفر استانی دولت یازدهم به قم، در بیت معظم له برگزار شد، افزودند: شما فرزند حوزه و روحانیت هستید. رأی مردم به شما اعتماد مجدد به روحانیت بود و لذا موفقیت شما موجب سربلندی حوزه و روحانیت است.

وی با اشاره به اینکه «دولت علاوه بر مشکلات موجود، وارثمشکلات زیادی از گذشته است»، حفظ اصول اساسی نظام در حوزه سیاست خارجی را ضروری دانسته و ابراز امیدواری کردند که موضوع هسته‌ای نیز به حل و فصل نهایی رسیده و تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران رفع شود.

حضرت‌‌ آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی رسیدگی توأم به اقتصاد و مسایل مهم اجتماعی را یادآور شده و ضمن توصیه به بهره گیری از نقدهای سازنده، افزودند: اقتصاد باید به سمتی مدیریت شود که آثار رونق در تولید و اشتغال، زمینه فعال تر شدن جوانان و تسهیل امر ازدواج را فراهم نماید.

وی در بخشی از سخنان خود به مشکلات استان و شهر قم از جمله در بخش بهداشت و درمان و سهولت تردد زوار اشاره و برای موفقیت رییس‌ جمهوری و دولت، آرزوی توفیق کردند.

در ابتدای این دیدار جمعی از مسئولان ارشد دولت حضور داشتند و در انتها حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی و رییس‌ جمهوری در جلسه‌ای خصوصی به گفتگو در خصوص مهم‌ترین مسایل کشور پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز