خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی رییس جمهور از نمایشگاه کتاب بازدید کرد

معاون حقوقی رییس‌ جمهور عصر شنبه با حضور در مصلای تهران محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب ایران از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد و در جریان تازه‌های نشر قرار گفت.

به گزارش ایلنا، الهام امین‌زاده که از غرفه معاونت تدوین، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات معاونت حقوقی ریاست جمهوری نمایشگاه‌ بین‌المللی کتاب و همچنین غرفه‌های دانشگاه تهران و شهید بهشتی بازدید می‌کرد، از تمامی دانشجویان رشته حقوق جهت بازدید از غرفه معاونت حقوقی واقع در سالن بیست و یک، به شماره غرفه ۵۲ دعوت به عمل آورد.

معاونت تدوین، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات معاونت حقوقی ریاست جمهوری با بیش از ۲۸۰ عنوان کتاب چاپ شده و نیز ۱۲۰ عنوان کتاب قابل عرضه در حوزه قوانین و مقررات کشور، در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور یافته است.

مجموعه قوانین و مقررات پرکاربرد، مجموعه نظریات حقوقی رییس‌ جمهوری، آرای وحدت رویه دیوان عالی کشور و همچنین قوانین اساسی برخی کشورها از جمله کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه هستند. در غرفه این معاونت علاوه بر کتاب‌ها، لوح جامع قوانین و مقررات سامانه ملی قوانین و مقررات در شبکه جهانی اینترنت و همچنین سامانه قوانین و مقررات همراه (قابل استفاده بر روی گوشی‌های هوشمند و تبلت با سیستم‌ عامل اندروید) در اختیار مراجعین غرفه این معاونت قرار خواهد گرفت.

کد خبر : ۲۷۵۹۸۲