خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات در گفت‌وگو با ایلنا:

رفع فیلتر توئیتر در دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی در حال بررسی است/ ۱۰۰ هزار شغل اینترنتی در سال جاری ایجاد شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۷۱۱

وزیر ارتباطات گفت که رفع فیلتر توئیتر را به دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی ارجاع داده‌ و این مسئله در آنجا در حال بررسی نهایی است.

محمدجواد آذری جهرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که برای رفع فیلتر توئیتر چه اقداماتی انجام داده‌اید؟ گفت: ما این مسئله را به دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی ارجاع داده‌ایم و در آنجا، این مسئله در حال بررسی نهایی است. 

وی ادامه داد: درباره جزییات این مسئله اجازه بدهید پس از آنکه به نتایجی رسیدیم، آن را مطرح کنیم. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این سوال که تاکنون در سال جاری چه اندازه اشتغال‌زایی اینترنتی صورت گرفته است؟ اظهار داشت: در شش ماه اول که مستنداتش موجود است و گزارش‌هایی متعددی که به ما رسیده است، ۵۰ هزار شغل ثبت شده را داریم. 

آذری جهرمی با بیان اینکه روندها به ما می‌گویند امسال به طور کلی ۱۰۰ هزار شغل ایجاد شده است، تصریح کرد: پیش‌بینی‌ها به ما نشان می‌دهد برای سال آینده چنین رشدی را نخواهیم داشت. 

وی با اشاره به حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از کسب‌ و کارهای اینترنتی (استارت آپ) خاطرنشان کرد: پیش‌نویس طرح اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی برای حمایت از کسب و کارهای نوپا انجام شده و ما در حال نهایی کردن لیست‌ها هستیم. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا پایان هفته اعلام کنیم که چگونه و با چه شیوه‌ای این کسب و کارها انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز