خبرگزاری کار ایران

شبکه سحر «کبیر کوه» را نمایش می‌دهد

کد خبر : ۱۰۴۳۵۲

مجموعه مستند «کبیر کوه» در ۳ قسمت ۳۳ دقیقه‌ای برای پخش از سیمای آذری شبکه بین المللی سحر به آذری دوبله شده است و به زودی روی آنتن خواهد رفت.

ایلنا: پخش مستند‌های تلویزیونی و معرفی جاذبه‌های طبیعی کشور پهناور ایران به مخاطبان خارج از ایران از جمله فعالیت‌های شبکه سحر است.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه سحر، مجموعه مستند «کبیر کوه» به سرپرستی ناصر اشگریز حق به آذری دوبله شده و به زودی از سیمای آذری این شبکه پخش خواهد شد.
ترجمه «کبیر کوه» را النور باغیش اف به عهده داشته و ویراستاری آن را مجید علی اف انجام داده است.
اشگریز حق در مورد محتوای «کبیر کوه» گفت: در غرب ایران و در استان ایلام یکی از طولانی‌ترین طاقدیس‌های زاگرس با صد و شصت کیلومتر طول و هفت کیلومتر عرض وجود دارد. این دیوار عظیم و نفوذناپذیر با جغرافیایی در خور توجه، پنج شهرستان از هشت شهرستان استان ایلام را در دامنه خود جای داده است. این کوهستان به گواه اسناد تاریخ از گذشته تا امروز سرچشمه برکت و حیات مردم بوده است. در مستند «کبیر کوه» به گوشه‌هایی از همین جلوه و عظمت پرداخته می‌شود.
در این مجموعه ۳ قسمتی مجید علی اف و النور باغیش اف به گویندگی پرداخته‌اند. غلامرضا محمدی صدابردار دوبله «کبیرکوه» بوده و مهدیه پاک اسکویی آن را تدوین کرده است.
مجموعه مستند «کبیر کوه» در ۳ قسمت ۳۳ دقیقه‌ای برای پخش از سیمای آذری شبکه بین المللی سحر به آذری دوبله شده است و به زودی به روی آنتن خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز