خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صدا در مجلس اعلام کرد:

۳هزار شبکه ماهواره‌ای با ۳۱ ماهواره برروی ایران در حال پخش است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۰۷

امپراطوری عظیم رسانه‌ای استکبار، با وجود برخورداری از ۳ هزار شبکه تلویزیونی بر روی ۳۱ ماهواره قابل دریافت در فضای جمهوری اسلامی، ناامید از تأثیرگذاری بر روی ملت ایران تلاش می‌کند با نفوذ در میان جامعه هنری و رسانه‌ای داخل کشور از ظرفیت‌های آنان در پیشبرد اهداف خود استفاده کنند.

ایلنا: رئیس سازمان صدا و سیما در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی گزارشی از آخرین آرایش رسانه‌ای در سطح ملی و جهانی را ارائه کرد.


به گزارش ایلنا، ضرغامی با اشاره به سرمایه گذاری‌های کلان برای راه اندازی ۱۴۳ شبکه به زبان فارسی و قومیت‌های داخلی جمهوری اسلامی، گفت: هراس نظام استکبار از نفوذ پرشتاب انقلاب اسلامی در سرتاسر جهان باعثشد که آنان بی‌محابا به شبکه‌های جمهوری اسلامی هجوم برده و با قطع این رسانه‌ها از روی ماهواره‌های جهانی، مانع تأثیرگذاری بیشتر آنان شوند.


رئیس رسانه ملی گفت: امپراطوری عظیم رسانه‌ای استکبار، با وجود برخورداری از ۳ هزار شبکه تلویزیونی بر روی ۳۱ ماهواره قابل دریافت در فضای جمهوری اسلامی، ناامید از تأثیرگذاری بر روی ملت ایران تلاش می‌کند با نفوذ در میان جامعه هنری و رسانه‌ای داخل کشور از ظرفیت‌های آنان در پیشبرد اهداف خود استفاده کنند.


آقای ضرغامی افزود: درخواست‌های مستمر و مکرر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برای تکمیل پوشش شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی در سراسر کشور حاکی از نیاز عمومی و خاص بر حق مردم در استفاده از همه شبکه‌های جمهوری اسلامی ایران است.


رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان این نشست با تشکر از گزارش ارائه شده، بر ضرورت همکاری و مساعدت همه دستگاه‌های ذیربط، در تقویت نظام رسانه‌ای کشور و مقابله مؤثر با سیاست‌های استکباری در این عرصه تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز