خبرگزاری کار ایران

در آستانه راه اندازی جدیدترین شبکه سیما؛

معاون سیما با اعضای بنیاد ستارگان دیدار کرد

کد خبر : ۱۱۵۵۴۸

علی دارابی در آستانه راه‌اندازی شبکه جدید با موضوع دفاع مقدس، ایثار و شهادت، به همراه جمعی از مدیران سیما با اعضای بنیاد ستارگان که متشکل از فرزندان شهدا، ایثارگران و بسیجیان دفاع مقدس است؛ دیدار و گفتگو کرد.

ایلنا: بنیاد ستارگان به منظور هم اندیشی خانواده‌های شهدا و ایثارگران و نیز تثبیت و استمرار فرهنگ ایثار و شهادت با عضویت فرزندان و سلاله ایشان تشکیل شده است.
به گزارش ایلنا در این جلسه که صبح امروز برگزار شد، علی دارابی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید هنرمندانه و به صورت مستمر در جامعه ترویج شود و رسانه ملی این مهم را در اولویت دستور کاری خود قرار داده است.
وی با اشاره به اینکه همکاری مشترک سیما با بنیاد ستارگان با راه اندازی شبکه تخصصی جدید با موضوع ایثار و شهادت جدی‌تر می‌شود، گفت: این شبکه در آینده نزدیک با نام‌های پیشنهادی «سروش» و یا «امید» آغاز به کار خواهد کرد.
دارابی گفت: مدیران این شبکه موظف به برگزاری جلسات هم اندیشی و برنامه ریزی با فرزندان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برای تولید برنامه‌های جدید خواهند بود.
معاون رییس رسانه ملی در امور سیما ضمن تاکید بر لزوم ایجاد بانک اطلاعات شهدا و ایثارگران بنیاد ستارگان، از اعضا این بنیاد خواست برنامه‌های دفاع مقدسی شبکه‌های سیما و بویژه این شبکه جدید را ارزیابی کرده و با معرفی توانمندی‌های خانواده‌ها و فرزندان شهدا و ایثارگران، سیمای جمهوری اسلامی را در به تصویر کشیدن عظمت دفاع مقدس هشت ساله یاری رسانند.
وی از طراحی و تولید ۳۵ سریال جدید با موضوع دفاع مقدس از جمله زندگینامه سرداران شهید خبر داد و گفت: مستند فاخر و بلندی با این موضوع نیز در حال حاضر تولید می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز