خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های شبکه‌های سلامت، ورزش و تماشا در هفته بسیج تبین شد

کد خبر : ۱۲۲۱۹۹

نخستین جلسه شورای بسیج پایگاه شهید بروجردی(شبکه‌های سلامت، ورزش و تماشا)، با هدف پیش بینی برنامه‌های این پایگاه در هفته بسیج با حضور مسوولان شورا و به ریاست دکتر مهدی‌پور برگزار شد.

ایلنا: نخستین جلسه شورای بسیج پایگاه شهید بروجردی(شبکه‌های سلامت، ورزش و تماشا)، با هدف پیش بینی برنامه‌های این پایگاه در هفته بسیج با حضور مسوولان شورا و به ریاست دکتر مهدی‌پور برگزار شد.


به گزارش ایلنا، در این جلسه بر توجه برنامه سازان سه شبکه به تهیه برنامه‌های متناسب با این هفته، تهیه و پخش برنامه‌های متناسب با سیاست‌های هر شبکه تاکید شد، ضمن اینکه شبکه ورزش نیز باید با هماهنگی بسیج ورزش کشور برنامه‌های متناسب با این هفته را تهیه و پخش کند.
پخش سرودهای حماسی و ملی، دعوت از مسوولان بسیج کشور در برنامه‌های زنده و تولیدی، ارایه زیرنویس‌های متناسب با این هفته، هماهنگی با سازمان بسیج مستضعفین به منظور پوشش برنامه‌های هفته بسیج و اعزام به مرقد مطهر امام خمینی(ره) از دیگر موارد مطرح در این جلسه بود که به تایید رسید.
دکتر مهدی‌پور در این جلسه با اعلام اینکه شعار امسال هفته بسیج به نام «بسیج، پیشتاز حماسه وخدمت» نامگذاری شده، گفت: عیادت از جانبازان آسایشگاه ثارالله با حضورمدیران پایگاه بسیج شهید بروجردی و برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی ازدیگربرنامه‌های ما برای این هفته به شمار می‌رود.
گروه اجتماعی و خانواده شبکه سلامت نیز از انتخاب و پخش برنامه‌های ویژه به مناسبت هفته بسیج خبر داد که از آن جمله می‌توان به مستند «منتظران صلح»(گزارشی از اردوهای جهادی حوزه سلامت) اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز