خبرگزاری کار ایران

شرایط آثار تلویزیونی برای حضور در جشنواره جام جم اعلام شد

کد خبر : ۱۲۴۶۱۵

آثار متقاضی شرکت در ۶ بخش موضوعی سومین جشنواره تلویزیونی جام جم بایستی تا پایان شهریورماه سال جاری از یکی از شبکه‌های تلویزیونی پخش شده باشد.

ایلنا: مهلت(بازه زمانی) پخش آثار شرکت کننده در جشنواره تلویزیونی جام جم مشخص شد.

به گزارش ایلنا؛ آثار متقاضی شرکت در ۶ بخش موضوعی سومین جشنواره تلویزیونی جام جم بایستی تا پایان شهریورماه سال جاری از یکی از شبکه‌های تلویزیونی پخش شده باشد.

مجموعه‌های تلویزیونی متقاضی بایستی با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده و از تاریخ اول فروردین ۸۳ تا پایان شهریورماه سال جاری از یکی از شبکه‌های سیما پخش شده باشد. آثار متقاضی بخش بین الملل بایستی با موضوع مقاومت و بیداری اسلامی بوده و از تاریخ اول فروردین ۸۳ تا پایان شهریورماه بایستی تولید شده باشد. بخش مستند و پویانمایی با موضوع آزاد بوده و از اول مهر ۹۰ تا پایان شهریورماه بایستی از یکی از شبکه‌های سیما پخش شده باشد. بخش ترکیبی و گفتگو محور با موضوع آزاد و بازه زمانی پخش آن از اول مهر ۸۹ تا پایان شهریورماه می‌باشد و فیلمهای تلویزیونی نیز با موضوع آزاد بوده و بایستی از اول آبان ۸۹ تا پایان شهریورماه از یکی از شبکه‌های سیما پخش شده باشد.

سومین جشنواره تلویزیونی جام جم در راستای مرور بر عملکرد شبکه‌های تلویزیونی درعرصه‌های گوناگون، شناخت و تقویت استعداد‌ها و تجلیل از هنرمندان کوشا، خلاق، پویا و متعهد به همت معاونت سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز