خبرگزاری کار ایران

پروین تجوید:

جشنواره‌های تخصصی تعدادشان کم است

کد خبر : ۱۲۹۴۰۹

با توجه به اینکه تولیدات تلویزیون نسبت به سایر حوزه‌ها زیاد است بنابراین برگزاری جشنواره تلویزیونی جام جم ضرورت داشت.

ایلنا: پروین تجوید درباره برگزاری جشنواره تلویزیونی جام جم گفت: برگزاری این جشنواره اتفاق بسیار مهمی بود زیرا همانطور که می‌دانید سال‌ها بود که تولیدات تلویزیونی قریب مانده بودند.

به گزارش ایلنا؛ وی در ادامه افزود: جشنواره‌های تخصصی در کشور ما تعدادشان کم است ضمن اینکه تولیدات انیمیشن که اصلا جشنواره ندارد و به همین دلیل هیچ وقت به بخش مسابقه راه پیدا نمی‌کردند اما امسال خوشبختانه نگاهی هم به انیمیشن شده تا این بخش هم بتواند توانایی‌های خود را نشان دهد.

تجوید همچنین گفت: باتوجه به اینکه تولیدات تلویزیون نسبت به سایر حوزه‌ها زیاد است بنابراین برگزاری جشنواره تلویزیونی جام جم ضرورت داشت.

وی در ادامه افزود: این جشنواره فرصت بسیار خوبی برای برنامه ساز‌ها است تا با دقت بیشتری در کارشان فعالیت داشته باشند زیرا می‌دانند کارشان در جایی دیده و مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

تجوید گفت: همانطور که می‌دانید در کارهای تولیدی رقابت کیفی وجود ندارد اما زمانی که این تولیدات از نظر ارزشی و کیفی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند؛ ناخودآگاه سطح کیفی این تولیدات هم بالا می‌رود.

وی با بیان اینکه کارم انیمیشن است، گفت: می‌دانم انیمیشن با چه مشکلاتی روبرو است بنابراین باید در این جشنواره شرکت داشته باشیم که بتوانیم حاصل کارمان را نشان دهیم ضمن اینکه این جشنواره باعثمی‌شود تا انیماتور‌ها نگاه بهتری به تلویزیون داشته باشند و ارزش بیشتری برای کار در تلویزیون قائل شوند.

تجوید در ادامه گفت: این جشنواره فرصتی است تا بتوانیم به واسطه آن ارزش‌های کارمان را به تصویر بکشیم. از مسئولان می‌خواهیم تا تعداد این نوع جشنواره‌ها را بیشتر کنند و حتی جشنواره‌ای تخصصی برای بخش انیمیشن برگزار کنند زیرا افراد توانمند زیادی داریم که به خوبی در این حوزه فعالیت می‌کنند و قطعا می‌توانند در این عرصه حتی در سطح بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز