خبرگزاری کار ایران

جزئیات افتتاحیه جشنواره جام جم اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۲۴

جمعی از هنرمندان، مجریان، برنامه سازان، داوران و دبیران بخش‌های ۶گانه در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره بین المللی جام جم شرکت دارند.

ایلنا: مراسم افتتاحیه سومین جشنواره بین المللی تلویزیونی جام جم روز شنبه چهاردهم دی ماه تالار اجتماعات معاونت سیما برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، امیر محمدی؛ دبیر اجرایی جشنواره با اعلام این خبر گفت: در مراسم افتتاحیه علی دارابی؛ معاون سیما، مهدی فرجی؛ دبیر جشنواره حضور دارند. در این مراسم علاوه بر مدیران و هنرمندان، معاون سیما سخنرانی می‌کند.

وی افزود: همچنین جمعی از هنرمندان، مجریان، برنامه سازان، داوران و دبیران بخش‌های ۶گانه در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره بین‌المللی جام جم شرکت دارند.

وی به برنامهٔ افتتاحیه اشاره کرد و اظهار داشت: در این مراسم از آقایان سید محسن مهاجرانی و دکترسیدمرتضی میرباقری؛ معاونان سابق و اسبق سیما و دکتر علی اصغر پورمحمدی مدیر سابق شبکه سه سیما به پاس تلاش‌هایی که در سال‌های حضورشان در معاونت سیما داشته‌اند تقدیر خواهد شد.

محمدی تقدیر از تعدادی از تهیه‌کنندگان، نویسندگان و مدیران پیشکسوت را از دیگر برنامه‌های افتتاحیه اعلام کرد.

دبیر اجرایی سومین جشنواره تلویزیونی جام جم با اشاره به انتخاب موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بخش مجموعه‌های نمایشی گفت: در مراسم افتتاحیه از تعدادی از کار‌شناسان، مستندسازان و روایتگران تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز تجلیل خواهد شد.

وی همچنین گفت: اجرای مراسم افتتاحیه بر عهده منصور ضابطیان خواهد بود.

مراسم افتتاحیه سومین جشنواره بین المللی جام جم سیما ساعت ۱۵ فردا(شنبه) برگزار خواهد شد. این جشنواره در ۶بخش مجموعه‌های نمایشی، فیلم‌های تلویزیونی، برنامه‌های گفت‌و‌گو محور ترکیبی، مستند، پویانمایی و بین الملل از ۱۴ تا ۲۵ دی ماه برگزار می‌شود. این جشنواره روز چهارشنبه ۲۵ دی با معرفی آثار و برنامه سازان برترسیما در ۶ بخش رقابتی، با حضور هنرمندان، برنامه سازان و مدیران تلویزیون در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما به کار خود پایان خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز