خبرگزاری کار ایران

کارگروه مشترک رسانه ملی و سازمان محیط زیست برگزار شد

کد خبر : ۱۳۴۶۷۴

اولین کارگروه مشترک رسانه ملی و سازمان حفاظت محیط زیست با حضور مدیران و کار‌شناسان این دو نهاد روز دوشنبه ۱۶ آذر در معاونت صدای رسانه ملی تشکیل شد.

ایلنا: به دنبال برگزاری نشست مقدماتی رئیس سازمان صداوسیما و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در آذرماه ۹۲، اولین کارگروه مشترک رسانه ملی و سازمان حفاظت محیط زیست با حضور مدیران و کار‌شناسان این دو نهاد روز دوشنبه(۱۶ دی) در سازمان صدا و سیما تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، در این کارگروه نمایندگان صداوسیما، ‌ استان‌ها و رسانه‌های مجازی رسانه ملی حضور داشتند و مشاورین و مدیران ارشد سازمان حفاظت از محیط زیست نیز با ارائه پیشنهاداتی راهکارهای اجرایی در این زمینه را بررسی نمودند.

فدایی، مدیر روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تشکر از تشکیل این کارگروه، ‌ اقدامات انجام شده توسط رسانه ملی را مفید ارزیابی نمود و خواستار تداوم آن شد. در این جلسه همچنین در مورد موضوعاتی مانند آلودگی هوا، مسائل زیست محیطی و چگونگی طرح آن‌ها در رسانه مذاکراتی انجام شد.

طبق دستور رئیس سازمان صداوسیما ریاست این کارگروه با معاون صدای این سازمان است که نشان‌دهنده عزم جدی رسانه ملی برای پرداختن به موضوع حفاظت از محیط زیست از ابعاد گوناگون آن و به ویژه فرهنگ‌سازی در این زمینه است.

این کارگروه به صورت ماهانه تشکیل می‌شود و در آن وظایف تمامی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی مشخص و ابلاغ می‌گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز