خبرگزاری کار ایران

پخش سری جدید «قندپهلو» از شبکه آموزش

کد خبر : ۱۳۵۲۲۸

در سری جدید «قندپهلو» تمام شرکت‌کنندگان سری جدید مسابقه از شهرهای مختلف کشور بجز تهران هستند.

ایلنا: سری جدید طنز «قندپهلو» از شنبه ۲۱ دی از شبکه آموزش پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا، سری جدید این برنامه به تهیه کنندگی امیر قمیشی در ۱۴ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای تولید شده است که قسمت پایانی آن با رای مردم داوری می‌شود.

در سری جدید «قندپهلو» تمام شرکت‌کنندگان سری جدید مسابقه از شهرهای مختلف کشور بجز تهران هستند. گروه‌بندی‌ها براساس قشر و سن صورت گرفته است. خانم‌ها اولین گروه رقابت‌کنندگان در این دوره از برنامه هستند، همچنین گروه پیشکسوتان را نیز در این سری جدی حضور دارند.

«نور، صدا، دوربین، لبخند»، «پیگرد شاعرانه» و «خالی‌بندی‌های شاعرانه» از جمله بخش‌های جدید «قندپهلو» است. در بخش «نور، صدا، دوربین، لبخند» یک سکانس از سینمای ایران نمایش داده می‌شود و براساس دیالوگ اصلی آن شعر طنز گفته می‌شود. «قند منتشره» نیز از قسمت‌های دیگر برنامه است که به معرفی کتاب‌های حوزه طنز می‌پردازد.

رضا رفیع اجرای برنامه را به‌عهده دارد. شهرام شکیبا و ناصر فیض داوران اصلی هستند و در قسمت‌های مختلف داور مه‌مان به برنامه اضافه می‌شود.

سری جدید طنز «قندپهلو» از شنبه ۲۱دی ساعت ۲۱ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۰ و ۴۵دقیقه از شبکه آموزش پخش خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز