خبرگزاری کار ایران

در بازدید از پشت صحنه سریال ستایش مطرح شد:

دارابی: از مجموعه‌های تلویزیونی اخلاق گرا حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۲۳

سریال ستایش پیش از این فصل اول آن در سال ٨٩ از شبکه سه سیما پخش شد و فصل دوم که آخرین مراحل تولید را می‌گذراند در بیست و شش قسمت از جمعه آینده ٢٧ دی ماه ساعت ٢١ از این شبکه پخش خواهد شد.

ایلنا: معاون رئیس رسانه ملی در امور سیما در بازدید از پشت صحنه فصل دوم مجموعه تلویزیونی ستایش، این سریال را
پر مخاطب و ارزنده دانست و گفت: معاونت سیما از تولید مجموعه‌های تلویزیونی اخلاق گرا حمایت می‌کند.

به گزارش ایلنا، علی دارابی به همراه مدیر شبکه سه و نیز برخی مدیران سیما از محل تصویربرداری سریال ستایش که در مراحل پایانی تصویربرداری قرار دارد بازدید و در گفتگو با کارگردان و تهیه کننده و دیگر عوامل تولید از نزدیک در جریان پیشرفت کار قرار گرفت.

سریال ستایش پیش از این فصل اول آن در سال ٨٩ از شبکه سه سیما پخش شد و فصل دوم که آخرین مراحل تولید را می‌گذراند در بیست و شش قسمت از جمعه آینده ٢٧ دی ماه ساعت ٢١ از این شبکه پخش خواهد شد. فصل سوم این سریال در بیست و شش قسمت دیگر در حال نگارش است.

در فصل دوم این سریال ٢٢ سال از فرار ستایش و فرزندانش می‌گذرد. اینک هر سه با هویتی دروغین زندگی می‌کنند. ستایش آسوده خاطر از اینکه با تغییر هویت خود و فرزندانش برای همیشه از چنگ حشمت فردوس گریخته، هرگز تصور نمی‌کند که سرنوشت، یکبار دیگر آن‌ها را رودرروی هم قرار دهد

دکتر دارابی در گفتگو با عوامل این سریال، توجه به غیرت و همیت مرد ایرانی، مهر و محبت مادری، ادب ایرانیان و هم دلی و محبت خانواده‌ها را نقطه عطف این مجموعه تلویزیونی بر شمرد و گفت: فصل دوم سریال ستایش جذاب‌تر و مهیج‌تر از فصل اول خواهد بود.

وی برخورداری از تیم تولید هماهنگ، متن قوی، قصه جذاب، تهیه کنندگی، کارگردانی و بازی خوب بازیگران را از دیگر ویژگی‌های مجموعه تلویزیونی ستایش عنوان کرد و گفت: مخاطبان فصل اول ستایش که چشم انتظار آغاز فصل دوم آن هستند.

معاون سیما گفت: خلاصه فصل اول این مجموعه تلویزیونی در شش قسمت آماده شده است که از شنبه ۲۱ دی ماه تا پنج شنبه ۲۶ دی ماه هرشب ساعت ۲۰ از شبکه سه سیما به نمایش در می‌آید.

دکتر دارابی با قدردانی از تهیه کننده، کارگردان، نویسنده، بازیگران و عوامل این مجموعه تلویزیونی، استفاده از لوکیشن‌های خدادای و مواحد طبیعی کشور را از دیگر مزیت‌های این مجموعه تلویزیونی ستایش برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز