خبرگزاری کار ایران

آوای باران در فرهنگسرای اندیشه نقد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۳۱

مجموعه تلویزیونی «آوای باران» با حضور عوامل سریال در فرهنگسرای اندیشه نقد و بررسی می‌شود.

ایلنا: فرهنگسرای اندیشه با همکاری شبکه سه و اداره کل آموزش و پژوهش سیما نقد و بررسی مجموعه تلویزیونی آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده را برگزار می‌کنند.

به گزارش ایلنا، نشست نقد و بررسی مجموعه تلویزیونی آوای باران با حضور عوامل، بازیگران و منتقدان روز سه شنبه ۱۵ بهمن ماه ساعت ۱۰ در آمفی تئا‌تر فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «آوای باران» که به تازگی از شبکه سه سیما پخش شد نگاه آسیب شناسانه‌ای به معضل اجتماعی داشت که به شکل وسیع در جامعه شاهد آن بوده و هستیم.

این مجموعه در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای، نمایشی است پیرامون زندگی مردی به نام طا‌ها ریاحی که تاجر داروست که با بروز اتفاقاتی دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش رقم می‌خورد. او پس از سال‌ها و بازگشت به ایران به دنبال دختر گمشده خود می‌گردد.

نقش اصلی این سریال را آزاده زارعی ایفا می‌کند. آزاده زارعی پیش از این در فیلم «آمین خواهیم گفت» به‌کارگردانی سامان سالور بازی کرده است. نقش‌های اصلی دیگر این سریال را ثریا قاسمی(مادربزرگ)، حمیدرضا پگاه(طا‌ها پدر باران)، سام درخشانی(نادر و خواهرزاده طا‌ها)، الهام چرخنده(زیور)، مهران احمدی(شکیب)، سپیده خداوردی(مرضیه خواهر مرتضی)، امیر دژاکام(مرتضی)، سیاوش خیرابی(فرید)، مبیناسادات آتشی(کودکی باران) و مهران رنجبر(کیانوش) بازی کرده‌اند. تهیه کننده این اثر سید محمد هاشمی اصل و کارگردان حسین سهیلی‌زاده است. نویسندگان مجموعه نیز سعید جلالی و علیرضا کاظمی‌پور می‌باشند.

علاقمندان می‌توانند برای حضور در این نشست به فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز