خبرگزاری کار ایران

اخبار راهیان نور را از مقر رسانه‌ای شهید رستگار دریافت کنید

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۲۳۰

قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور در جنوب کشور با نام قرارگاه خبرنگار شهید احمد رستگار افتتاح شد.

ایلنا: قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور در جنوب کشور با نام قرارگاه خبرنگار شهید احمد رستگار افتتاح شد.

به گزارش ایلنا این مرکز رسانه‌ای با حضور مشاور فرهنگی رئیس جمهور و رئیس بسیج رسانه ملی و خانواده شهید احمد رستگار، خبرنگار شهید رسانه ملی برگزار شد. مشاور رئیس جمهور در سخنانی در این مراسم، به نقش مهم اطلاع‌رسانی سفر معنوی راهیان نور اشاره کرد و گفت: انعکاس دقیق اخبار و گزارشات مربوط به سفر معنوی راهیان نور نقش بسیار مهمی در گسترش فرهنگ دفاع مقدس دارد.

آقای آشنا افزود: یکی از افتخارات هشت سال دفاع مقدس این بود که با جانفشانی شهدایی همچون شهید رستگار زمینه اعتماد مردم به رسانه‌های ملی محکمتر شد.
وی اضافه کرد: همین اعتماد سازی موجب شد که مردم به جای استفاده از رسانه‌های بیگانه مانند بی‌بی‌سی و صدای آمریکا، اخبار پیروزی‌های جنگ تحمیلی را از زبان رسانه‌های ملی دریافت کنند.
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور هم در این مراسم گفت: از مهم‌ترین اهداف مقر رسانه‌ای شهید رستگار که در اهواز راه اندازی شده است آموزش و تربیت خبرنگاران رزم و بحران و پژوهشگری است.
آقای عاطفی افزود: امسال بیش از ۵۰۰ نفر از خبرنگاران سراسر کشور برای گذراندن دوره‌های خبرنگاری رزم و بحران به قرارگاه رسانه‌ای جنوب کشور مقر رسانه‌ای شهید رستگار اعزام می‌شوند تا با طی مراحل آموزشی در این مقر، فارغ التحصیل شوند.
شهید احمد رستگار خبرنگار صدا و سیمای مرکز خوزستان با سمت فیلمبردار چند بار به جبهه رفت و گزارشهایی از عملیات‌های گوناگون تهیه کرد و سرانجام در عملیات والفجر ۸ در حالی که به ثبت رشادتهای ایثارگران جبهه‌های نبرد مشغول بود بر اثر اصابت گلوله به سرش در تاریخ ۷ اسفند ۱۳۶۴ به شهادت رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز