خبرگزاری کار ایران

با انتشار نامه ای،

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از رئیس صدا و سیما تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۳۸۹

رسانه ملی در نوروز ۹۳ با توجه ویژه به موضوع محیط زیست، محیط بانان مکرم و سخت کوش و نیز ضرورت حفظ تنوع زیستی و حیات وحش در قالب برنامه و سریال‌های موفقی همچون «پایتخت ۳» توانست الگوی مناسبی از فرهنگ سازی برای مخاطبان عام ارائه دهد.

ایلنا: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در نامه‌ای از تلاش‌های رسانه ملی در ایجاد فرهنگ صیانت از محیط زیست قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا؛ در بخشی از نامه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست آمده است: رسانه ملی در نوروز ۹۳ با توجه ویژه به موضوع محیط زیست، محیط بانان مکرم و سخت کوش و نیز ضرورت حفظ تنوع زیستی و حیات وحش در قالب برنامه و سریال‌های موفقی همچون «پایتخت ۳» توانست الگوی مناسبی از فرهنگ سازی برای مخاطبان عام ارائه دهد.
خانم ابتکار افزود: بی‌شک پرداختن به موضوع محیط زیست در لابلای تولیدات در سبک‌ها و ژانرهای مختلف بیش از ساختن سریال‌های اختصاصی محیط زیستی فایده دارد.

وی در بخش دیگری از این نامه آورده است: این سریال با زبانی ساده و شیرین، توجه همه افراد خانواده به ویژه کودکان و نوجوانان را به طبیعت و حیات وحش و نیز خطراتی که زمین یگانه ما را تهدید می‌کند، ‌جلب کرده است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این نامه ضمن قدردانی از ساخت و پخش این گونه برنامه‌ها و سریال‌ها که می‌تواند به خوبی گفتمان حفاظت از محیط زیست، طبیعت و حیات وحش را نمایش دهد تداوم ان‌ها را خواستار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز