خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اعلام کرد:

طرح اداره و نظارت بر صدا و سیمادر صحن علنی مجلس مطرح می شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۶۲۴

طرح اداره و نظارت بر صدا و سیما ابتدا در کارگروه کمیسیون فرهنگی مجلس مورد بررسی قرار گرفت و سپس در دستور کار کمیسیون واقع شد بر این اساس قرار است بعد از آغاز به کار مجلس این مهم نیز برای تصویب، ‌به صحن مجلس ارایه شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با یادآوری برنامه‌های کمیسیون فرهنگی در سال جدید گفت: طرح تعالی جمعیت از مواردی است که بعد از تعطیلات نوروز در دستور کار صحن مجلس قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت؛ سید علی طاهری در تشریح اقدامات انجام شده در سال گذشته و برنامه‌های سال جدید کمیسیون فرهنگی مجلس، افزود: طرح تعالی جمعیت از جمله موضوعاتی بود که طی چند جلسه در کارگروه جمعیت کمیسیون فرهنگی مجلس مورد بررسی قرار گرفت که در ‌‌نهایت این طرح برای رسیدگی بیشتر در دستور کار این کمیسیون قرار گرفت.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، ‌ ادامه داد: قرار است طرح یادشده بعد از تعطلات نوروز در صحن مجلس بررسی شود زیرا کار بررسی طرح تعالی جمعیت خانواده در کمیسیون فرهنگی مجلس به اتمام رسیده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ‌ درباره وضعیت طرح اداره صدا و سیما و نظارت بر آن، تصریح کرد: این طرح نیز ابتدا در کارگروه کمیسیون فرهنگی مجلس مورد بررسی قرار گرفت و سپس در دستور کار کمیسیون واقع شد بر این اساس قرار است بعد از آغاز به کار مجلس این مهم نیز برای تصویب، ‌به صحن مجلس ارایه شود.

طاهری، با یادآوری فعالیت‌های صورت گرفته در کمیسیون فرهنگی مجلس در سال ۹۲، تاکید کرد: سوال از وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان در دستور کار این کمیسیون بود که بر این اساس اعضا ساعات زیادی را به بررسی این موضوعات اختصاص ‌دادند.

وی تصریح کرد: بررسی طرح عفاف و حجاب و حضور وزیر کشور در کمیسیون فرهنگی مجلس نیز از مهم‌ترین مباحثکمیسیون فرهنگی به شمار می‌رفت که بر اساس آن تلاش شد که قانون عفاف و حجاب در سطح کشور به درستی اجرایی شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با یادآوری بررسی طرح نوسازی و احداثمساجد در کشور، گفت: با توجه به اینکه این امر متولی خاصی در کشور ندارد بنابراین قرار شد تا بررسی آن در دستور کمیسیون قرار گیرد و ادامه بررسی این طرح نیز به سال جدید موکول شده است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، ‌ درباره سفر استانی اعضای این کمیسیون به قزوین در سال ۹۲، گفت: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در سال جدید نیز سفرهای استانی دیگری در دستور کار این کمیسیون قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز