خبرگزاری کار ایران

امروز و امشب با بازی‌های جام جهانی در رادیو

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۶۲۵

شبکه‌های رادیویی ورزش شنبه ۳۱ خردادماه نیز رقابت‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را برای شنوندگان پخش می‌کند.

در نهمین روز از رقابت‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل دو تیم فوتبال " ایران و آرژانتین " به مصاف هم می‌روند که این مسابقه از رادیو ورزش، جوان، تهران و صدای آشنا تقدیم علاقمندان می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ شبکه‌های رادیویی ورزش شنبه ۳۱ خردادماه نیز رقابت‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را برای شنوندگان پخش می‌کند.

در بامداد روز شنبه دیدار دو تیم(هندوراس اکوادور) ساعت ۲:۳۰ با نتیجه دو بر یک به نفع اکوادور به پایان رسید که در ادامه سایر رقابت‌های روز نهم طبق جدول زمانی برگزار می‌شود.

در نهمین روز از سری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ تیم ملی فوتبال ایران در " سخت‌ترین دیدار خود در تاریخ جام‌های جهانی " به مصاف آرژانتین و ستاره‌های این تیم می‌رود.

ایران و آرژانتین دومین دیدارشان را در جام بیستم ساعت ۲۰:۳۰ روز شنبه ۳۱ خرداد به وقت ایران در ورزشگاه بلوهوریزنته برگزار می‌کنند.

اکنون باید دید ملی پوشان کشورمان برابر آرژانتینی که خیلی‌ها آن را مدعی اصلی قهرمانی می‌دانند چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

دیدار ایران - آرژانتین از شبکه های رادیویی ورزش(موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز)، جوان(اف ام ردیف ۸۸ مگاهرتز)، تهران(اف ام ردیف ۹۴ مگاهرتز)، و رادیو صدای آشنا تقدیم علاقمندان می شود، شنوندگان می‌توانند این دیدار حساس را از شبکه مورد علاقه خود بشنوند.

همچنین در ادامه رقابت های روز نهم جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ از گروه Gدیدار آلمان - غنا ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه رادیویی ورزش و جوان این مسابقه را به صورت مستقیم تقدیم علاقمندان می‌شود.

از گروه F نیز بامداد روز یک شنبه تیم‌های نیجریه و بوسنی ساعت ۲:۳۰ به مصاف هم می‌روند که این دیدار نیز از شبکه رادیویی ورزش و جوان به صورت زنده و مستقیم تقدیم شنوندگان می‌شود.

شبکه‌های رادیویی با پخش تمامی مسابقات وتحلیل بازیها با حضور کارشناسان وصاحب نظران برجسته فوتبال از منظر فنی وداوری تمامی لحظات جام جهانی را با مخاطبان خود همراه خواهد بود.

دیدار دو تیم ایران و آرژانتین در شبکه تهران با اجرای حمید رضا حصارکی و با گزارشگری محمد سیانکی روی آنتن می‌رود که شنوندگان می‌توانند این گزارش رابر روی موج اف ام ردیف ۹۴ مگاهرتز دریافت کنند.

همچنین شبکه رادیویی صدای آشنا نیز در برنامه " جام بیستم " با حضور کارشناسان فوتبال و داوری مسابقات برگزار شده در روز قبل را تحلیل و بررسی می‌کنند؛ " جام بیستم " هر روز ساعت ۱۰ صبح از کانال اروپا پخش می‌شود.

رادیو برای پوشش مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴برزیل با بیش از ۵۷۰ ساعت تهیه و طراحی پخش مستقیم مسابقات وهمچنین برنامه های تحلیلی وکارشناسی در خدمت شنوندگان ومخاطبان خود خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز