خبرگزاری کار ایران

ورزش از رادیو تهران مسابقه ایران بوسنی را پوشش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۴۶۴

ویژه برنامه " ورزش از رادیو تهران " چهارشنبه چهارم تیرماه، از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه پخش مستقیم بازی ایران و بوسنی را پخش می‌دهد.

شبکه رادیویی تهران همگام با علاقه مندان جام جهانی فوتبال، مسابقات جام جهانی را به طور زنده از موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می‌کند.

به گزارش ایلنا؛ ویژه برنامه " ورزش از رادیو تهران " عنوان برنامه ای از گروه ورزش و سلامت رادیو تهران است که چهارشنبه به صورت زنده از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه به مدت ۱۲۰ دقیقه روی آنتن می‌رود و بازی ایران و بوسنی را پخش می‌کند.

این برنامه با پخش مستقیم مسابقات و همچنین برنامه‌های تحلیلی و کارشناسی در خدمت شنوندگان است و در تمام لحظات جام جهانی با مخاطبان خود همراهی می‌کند، یک ساعت قبل کارشناسان ورزشی برنامه در استودیو حضور دارند و اطلاعات مورد نیاز شنوندگان را ارائه می‌کنند.

خسرو خسروشاهی دوبلور بیشتر فیلم‌های آلن دلون، آمیتاب باچان و آل پاچینو آنونس این برنامه را اجرا کرده است.

علاوه بر پخش مستقیم مسابقات تیم کشورمان هر روز در برنامه " ورزش از رادیو تهران " از ساعت ۱۸ تا ۱۹ آخرین خبرهای جام جهانی به اطلاع مخاطبان می‌رسد. یکی از بخش‌های برنامه به معرفی یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی اختصاص دارد.

علاوه بر پخش مستقیم مسابقات تیم ملی و مصاحبه با کارشناسان و مسئولین با مخاطبان برنامه نیز گفتگو می‌شود، چرا که آنها مشارکت فعالی در این برنامه دارند، با مردم در خصوص مسابقات، رقابت‌ها، بازی تیم ملی و رضایتشان از عملکرد آن صحبت می‌شود.

محمد سیانکی گزارشگر و حمید رضا حصارکی کارشناس مجری این برنامه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز