خبرگزاری کار ایران

ویژه برنامه‌های رادیو تهران در ماه مبارک رمضان

کد خبر : ۱۸۱۲۵۵

شبکه رادیویی تهران به مناسبت فرا رسیدن ماه ضیافت الهی ویژه برنامه‌های متعددی را از موج اف. ‌ام ردیف ۹۴ مگاهرتز تقدیم شنوندگان می‌کند.

همزمان با فرارسیدن ماه مهمانی خدا، شبکه رادیویی تهران برنامه‌های متعددی را تدارک دیده است.

به گزارش ایلنا؛ «شهرروشنایی» عنوان برنامه سحرگاهی گروه معارف و تربیت رادیو تهران است که هر شب از ساعت ۳ تا ۵ با بخش‌های آیه‌های رحمت، تفسیر آیه‌های قرآن، معرفی بزرگان دین، دعای سحر، مناجات، نماز و دعا همراه شنوندگان است.

برنامه «دعوت» عصر هر روز از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در آستانه افطار مه‌مان ضیافت معنوی روزه‌داران است، دعوت با موضوع ایجاد حس همدلی و باهم بودن سر سفره افطار، ایجاد حس مشترک معنوی میان مخاطبین و شنوندگان، تبیین نقش روزه در دوری از گناهان، تشویق و ترغیب به روزه گرفتن، قرائت قرآن و تزکیه مخاطبان رادیو تهران را همراهی می‌کند.

برنامه «دل نبشته‌ها» برگرفته ازگلچین دعای ابوحمزه و دعاهای مخصوص ماه مبارک است که هر روز جز جمعه‌ها ساعت ۲۳:۱۵ تا۲۳:۳۰ روی آنتن می‌رود.

برنامه «شب‌های مسجد ارگ» پخش گلچینی از سخنرانی و مداحی‌های شب‌های مسجد ارگ است که با حضور حاج منصور ارضی ساعت ۲ تا ۳ بامداد تقدیم شنوندگان می‌شود.

برنامه «یک آسمان تمنا» رازو نیاز با خداوند و گلچینی از ادعیه مربوط به شبهای جمعه و دعای ابوحمزه ثمالی است که ساعت ۲۳ تا ۲۳:۳۰ هر پنجشنبه روی آنتن می‌رود.

برنامه «چکاوک» با موضوع ماه مبارک رمضان، روزه داری در این ایام، عفاف، انفاق، رعایت حقوق دیگران، گذشت، زیارت، قرآن، توبه و بازگشت به پاکی، نیکی به پدر و مادر و… از ساعت ۸ پخش می‌شود.

برنامه «عصر دین» هر پنجشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۶ با محوریت تاثیر ماه مبارک بر دینداری افراد و شاخصه‌های دینداری در آیات و روایات روی آنتن می‌رود. ارائه ویژگی‌ها و نشانه‌هایی که یک فرد مؤمن و معتقد به اسلام باید ا دارا باشد و ترسیم درست جایگاه ماه مبارک از دیگر رویکرد‌های این برنامه است.

برنامه «دور یک می‌ز» با آموزش غیرمستقیم به مخاطبان در جهت دستیابی به جامعه‌ای سالم اختصاص یافته است که با بهره‌گیری از فیوضات و برکات ماه مبارک ساعت ۱۵ تا ۱۶ چهارشنبه‌ها پخش می‌شود.

برنامه «روضه رضوان» روایتی معنوی از متون ادبیات عرفانی فارسی، برگرفته از قرآن و نهج البلاغه است که هر روز جز جمعه‌ها ساعت ۲۲:۳۵ تقدیم شنوندگان می‌شود.

شنوندگان می‌توانند تلاوت ترتیل یک جزء از قرآن کریم را با صدای استاد شهریار پرهیزکار از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از موج اف. ‌ام ردیف ۹۴ مگاهرتز بشنوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز