خبرگزاری کار ایران

امروز و امشب با بازی‌های جام جهانی در رادیو

کد خبر : ۱۸۱۵۹۷

شبکه‌های رادیویی ورزش و جوان، مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را بطور زنده و مستقیم پخش می‌کنند.

رادیو برای پوشش مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴برزیل با بیش از ۵۷۰ ساعت تهیه و طراحی پخش مستقیم مسابقات وهمچنین برنامه‌های تحلیلی وکار‌شناسی در خدمت شنوندگان ومخاطبان خود خواهد بود.

به گزارش ایلنا، شبکه‌های رادیویی ورزش و جوان مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ را برای شنوندگان پخش می‌کنند.

بر این اساس پنجمین دیدار مرحله حذفی رقابت‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل دو تیم فرانسه - نیجریه، دوشنبه ۹ تیرماه ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه ناسیونال برازیلیا کشور برزیل برگزار می‌شود که این دیدار از شبکه رادیویی ورزش روی آنتن می‌رود، گزارشگر این دیدار خسرو والی‌زاده و کار‌شناس برنامه رضا رجبی است.

در ادامه این دوره از رقابت‌ها دیدار ششم مرحله حذفی روزسه شنبه ۱۰ تیر(۱ اول جولای) دو تیم(آلمان - الجزایر) ساعت ۰۰:۳۰ در ورزشگاه بیراریو پورتو آلگره به مصاف هم می‌روند که این رقابت نیز از شبکه رادیویی ورزش به گزارش رضا عطاران و کار‌شناسی هومن افاضلی از رادیو ورزش به صورت زنده و مستقیم پخش می‌شود.

شبکه رادیویی جوان نیز به پخش رقابت‌های جام بیستم می‌پردازد؛ شبکه رادیویی جوان نیز دیدار دو تیم(المان – الجزایر) را به گزارش امیر حسین بابازاده پخش می‌کند، این دیدار با اجرای اسکندر کوتی و کار‌شناسی افاضلی به طور زنده ومستقیم از رادیو جوان پخش می‌شود.

شنوندگان می‌توانند برنامه‌های رادیو ورزش را بر روی موج اف‌ام ردیف ۹۲ و رادیو جوان موج اف‌ام ردیف ۸۸ مگاهرتز دریافت نمایند.

شبکه‌های رادیویی با پخش تمامی مسابقات وتحلیل بازی‌ها با حضور کار‌شناسان وصاحب نظران برجسته فوتبال از منظر فنی وداوری تمامی لحظات جام جهانی را با مخاطبان خود همراه خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز