خبرگزاری کار ایران

دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی در رادیو

کد خبر : ۱۸۲۶۶۴

شبکه‌های رادیویی ورزش و جوان، دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را بطور زنده و مستقیم پخش می‌کنند.

شبکه‌های مختلف رادیویی از زمان برگزاری اولین مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ تمامی بازی‌ها را برای مخاطبان پخش کردند و تا پایان این دوره از رقابت‌های و انتخاب برترین‌های اینجام نیز همراه شما خواهند بود.

به گزارش ایلنا؛ در ادامه این دوره از رقابت‌ها شبکه‌های رادیویی ورزش و جوان همراه مخاطبان خواهند بود و دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی را برای شنوندگان پخش می‌کنند.

بر این اساس دردیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل دو تیم فرانسه - آلمان، جمعه ۱۳ تیرماه ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم می‌روند که این دیدار به گزارش خسرو والی‌زاده و کار‌شناسی هومن افاضلی از رادیو ورزش به روی آنتن می‌رود.

همچنین دیدار(برزیل – کلمبیا) ساعت ۰۰:۳۰ بامداد روز شنبه ۱۴ تیرماه نیز از شبکه رادیویی ورزش به گزارشگری مهرزاد عطاران و کار‌شناسی حمید درخشان از شبکه رادیویی ورزش به طور زنده و مستقیم به روی انتن می‌رود همچنین این دیدار از شبکه جوان نیز به گزارش اسکندر کوتی، با اجرای پیمان طالبی و کار‌شناسی حمید درخشان پخش می‌شود.

در ادامه رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی ساعت ۲۰:۳۰ روز شنبه دو تیم(بلژیک - آرژانتین) به مصاف هم می‌روند که این دیدار نیز از شبکه رادیویی ورزش به گزارش مهرزاد عطاران و کار‌شناسی می‌رشاد ماجدی پخش می‌شود.

بامداد روز یک شنبه ۱۵ تیرماه نیز آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی برگزار می‌شود، بر این اساس دو تیم هلند - کاستاریکا ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به گزارش اکبر ارمنده و کار‌شناسی یعقوب وطنی از شبکه ورزش به روی انتن می‌رود، این مسابقه نیز از رادیو جوان به گزارش امیرحسین بابازاده، اجرای حسن اسماعیل پوروکار‌شناسی هومن افاضلی پخش می‌شود.

شنوندگان می‌توانند برنامه‌های رادیو ورزش را بر روی موج اف‌ام ردیف ۹۲ و رادیو جوان موج اف‌ام ردیف ۸۸ مگاهرتز دریافت نمایند.

شبکه‌های رادیویی با پخش تمامی مسابقات وتحلیل بازی‌ها با حضور کار‌شناسان وصاحب نظران برجسته فوتبال از منظر فنی وداوری تمامی لحظات جام جهانی را با مخاطبان خود همراه خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز