خبرگزاری کار ایران

گزارش تصویری ایلنا از سریال مدینه؛

پشت صحنه سریال مدینه چه خبر است؟

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۳۴۶

سریال مدینه به کارگردانی سیروس مقدم و با حضور مهدی سلطانی، بهزاد فراهانی، مجید صالحی، شبنم مقدمی، رضا رویگری، مهرداد صدیقیان، مهرداد ضیایی، مریم بوبانی و آناهیتا افشار در حال پخش است.

مجموعه تلویزیونی مدینه به کارگردانی سیروس مقدم همزمان با ماه مبارک رمضان درحال پخش است و تاکنون مورد استقبال خوب مخاطبان شبکه اول سیما قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ سریال تلویزیونی مدینه درباره زنی به نام مدینه است که پس از فوت همسرش(جهان) می‌خواهد به همراه پسر خوانده‌اش کارخانه جهان را به بهترین شکل ممکن اداره کند، اما همسر اول جهان مانع جدی اوست. این سریال در ۳۰ قسمت به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه یک آماده شده است و سعید نعمت‌الله فیلمنامه این سریال را نوشته و سیروس مقدم کار گردانی را برعهده دارد. تهیه کننده سریال نیز زینب تقوایی یکی از جوان‌ترین تهیه کنندگان تلویزیون است.

در این سریال بازیگرانی همچون مهدی سلطانی نقش عبدی، بهزاد فراهانی نقش بلبل، مجید صالحی نقش عزیز، شبنم مقدمی نقش روحی، رضا رویگری نقش شهرام، مهرداد صدیقیان نقش بهمن، مهرداد ضیایی نقش خسرو، مریم بوبانی نقش طاهره و آناهیتا افشار نقش هانیه را برعهده دارند.

همچنین شیوا ابراهیمی، حسن سلطانیان، بهنوش صادقی، لیندا کیانی، داریوش سلیمی، علی صالحی، نوید خدا‌شناس، شیوا خسرومهر، امیر حیدرزاده، علیرضا مهران و کریم قربانی نیز از دیگر بازیگران این سریال هستند.

در ادامه برای اولین بار تصاویری از پشت صحنه سریال مدینه را مشاهده می‌کنید. این عکس‌ها که توسط بهرنگ دزفولی‌زاده عکاس سریال مدینه تهیه شده؛ اختصاصا در اختیار ایلنا قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز