خبرگزاری کار ایران

از سریال دردسرهای عظیم رونمایی شد؛

مهدی هاشمی دوست ندارد خبرنگار شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۱۸۶

هاشمی می‌گوید: خیلی دوست داشتم خبرنگار شوم اما خبرنگار شجاعت و بی‌پروایی می‌خواهد که من نداشتم. حوصله زندان رفتن هم نداشتم.

مراسم رونمایی از سریال " دردسرهای عظیم " همزمان با روز خبرنگار با حضور مدیران شبکه سوم سیما و عوامل سریال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایرج محمدی(تهیه‌کننده سریال) گفت: نگارش فیلمنامه سریال ۸ماه به طول انجامید که در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای آماده پخش شده است.

وی در ادامه افزود: یکی از دغدغه‌هایی که سالها من و مهام در ذهن داشتیم؛ این بود که دست به ساخت سریالی بزنیم که عمق فرهنگی داشته باشد و دغدغه مردم باشد ضمن اینکه در این سریال بازیگران به‌نام کشورمان نیز حضور دارند.

زین‌العابدین(مدیر شبکه سوم سیما) نیز گفت: قبل از ماه مبارک رمضان اعلام کردم برنامه‌های بعد از ماه مبارک نیز از کیفیت خوبی برخوردار است و با توجه به اینکه مسئول برنامه‌ها تابستان بودم در تلاش هستیم تا برنامه‌های خوبی را پخش کنیم.

وی ادامه داد: شبکه ۳ بسیار پربیننده است که تفاوت معناداری نسبت با سایر شبکه‌ها دارد. سعی کردیم این شبکه‌ها همچنان برنامه‌های پویا و جذابی داشته باشد.

زین‌العابدین افزود: مجموعه دردسرهای عظیم بار معنایی زیادی دارد و شیرین و سرگرم‌کننده است به همین دلیلی بعد از ماه مبارک رمضان از شبکه سوم سیما پخش می‌شود و امیدوارم مورد توجه مردم قرار بگیرد.

وی با اشاره به لزوم توجه به برنامه‌های گفتگومحور افزود: برنامه شناسنامه را دوسال پیش آغاز کردیم که مورد استقبال قرار گرفت و تا امروز ۶۰ شخصیت سیاسی جلوی دوربین رفته‌اند.

مدیر شبکه سیوم سیما با اشاره به همزمانی رونمایی از این سریال و روز خبرنگار گفت: خبرنگاران در اطلاع‌رسانی اخبار زحمات زیادی می‌کشند و افراد زیادی را معرفی می‌کنند و خودشان گمنام هستند. خبرنگاران در حرفه و شغل‌شان تعهد دارند و تا پای جان می‌ایستند و شرافت جزو اهداف شغلی آنهاست.

مهدی هاشمی(بازیگر سریال) نیز گفت: امیدوارم مردم از دیدن این سریال خوش‌شان بیایید زیرا به نظر خودم یکی از بهترین سریال‌هایی است که بازی کردم و برزو نیک نژاد(کارگردان سریال) بسیار حرفه‌ای است و به جزئیات توجه زیادی دارد.

وی ادامه داد: در حرفه ما اخلاق اهمیت زیادی دارد. البته علاوه بر اخلاق فعالیت صنفی نیز بسیار مهم است و امیدوارم کشور ما به سمتی برود که مانند تمام دنیا صنوف سینمایی داشته باشیم و قوی فعالیت کنند.

هاشمی با اشاره به روز خبرنگار گفت: خبرنگار به ما می‌گوید که حقیقت چیست و در هر گوشه‌ای از دنیا چه اتفاقی می‌افتد. من هم خیلی دوست داشتم خبرنگار شوم اما خبرنگاری شجاعت و بی‌پروایی می‌خواهد که من نداشتم ضمن آنکه حوصله زندان رفتن هم نداشتم.

مهران مهام(تهیه‌کننده سریال) نیز گفت: هنر هنرمندان باعثدلگرمی ما سربازان هنر می‌شود و حضور هنرمندانی قوی باعثمی‌شود سریال به خوبی پیش برود.

وی ادامه داد: دوست داشتیم سریال را به رمضان برسانیم اما برای اینکه کیفیت سریال ضربه نخورد؛ عجله نکردیم. جا دارد این نکته را یادآور شوم که بخش فیلمنامه‌نویسی و انتخاب بازیگر بسیار سخت بود.

برزو نیک‌نژاد نیز گفت: در این سریال در بین یک گروه حرفه‌ای ساده‌ترین کار را من انجام دادم و بازیگران با بازی خوبشان نگذاشتند من خطا کنم و اگر این سریال خوب شد محصول زحمات همه و اگر اشکالی دارد؛ من عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: ساختن سریال بسیار سخت‌تر از فیلم است زیرا در سریال با مخاطب ۷۵ میلیونی روبرو هستیم. امیداورم ملت فهیم ایران این سریال را بپذیرند.

در این مراسم؛ سیدهادی ایازی، محمد بذرپاش، جلیل عرفان‌منش، سردار طلایی، محمدحسین لطیفی، مهدی هاشمی، جواد عزتی و مهران رجبی حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز