خبرگزاری کار ایران

سردار کارگر:

رادیو بدون تصویر توانست حال وهوای جبهه را منتقل کند

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۷۹۳

رادیو از یک طرف دوست و همراه رزمندگان در جبهه‌های جنگ بود و از سوی دیگر مردم را از وضعیت و حال و هوای پشت جبهه باخبر می‌کرد. لذا رادیو نقش بی‌بدیلی در دفاع مقدس پشت جبهه داشته است.

سردار کارگر در نشست نقش ماندگار رادیو در هشت سال دفاع مقدس گفت: یاد و خاطره از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران را باید به وسیله رسانه‌ها زنده نگه داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ سردار بهمن کارگر(رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس) گفت: هرگاه از رادیو سخن بگوییم یاد رزمندگان همراه آن است چراکه رادیو از یک طرف دوست و همراه رزمندگان در جبهه‌های جنگ بود و از سوی دیگر مردم را از وضعیت و حال و هوای پشت جبهه باخبر می‌کرد. لذا رادیو نقش بی‌بدیلی در دفاع مقدس پشت جبهه داشته است.

وی ادامه داد: رادیو در عملیات‌های مختلف حضور داشته و همه رزمندگان حضور رادیو را حس می‌کردند. رادیو بدون تصویر به خوبی می‌توانست حال وهوای جبهه را منتقل کند. ما در جبهه برنامه‌های رادیویی را می‌شنیدیم و همچنین برنامه‌های طنز و فوتبال را دنبال می‌کردیم.

سردار کارگر افزود: جبهه‌هایی ما جبهه‌هایی بانشاط و سرشار شوق بودند و همین که دفاع مقدس تمام شد؛ همان بچه‌ها در پشت جبهه‌ها هم حادثه آفریدند به گونه‌ای که امروز مشاهده می‌کنید؛ فرهنگ رزمندگان در بین مردم همچنان باقی و پابرجاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز