خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور در جلسه هیات دولت:

صداوسیما باید فراجناحی باشد و آزادی بیان و افکار را تضمین کند

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۵۸۷

صدا و سیما باید آزادی بیان و افکار را تضمین کند و بنابر این یک رسانه فراجناحی و فرا اقوامی و در یک کلمه رسانه ملی و متعلق به عموم ملت ایران است که باید از منافع و عزت همه ملت دفاع کند.

جلسه هیات وزیران عصر امروز یکشنبه به ریاست رئیس جمهور برگزار شد و اعضای دولت به بحثو تبادل نظر پیرامون مسائل روز کشور پرداختند.

به گزارش ایلنا، در ابتدای جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با تبریک انتصاب سرافراز به عنوان رییس سازمان صدا و سیما رسالت این رسانه را تبلیغ و تبیین فرهنگ اسلام و انقلاب، ایجاد ارتباط نزدیک بین بخش‌های مردم و اقوام، رابطه نزدیک‌تر مردم با دولت و ارتقای سرمایه اجتماعی که در انتخابات ۲۴ خرداد با حضور و مشارکت موثر مردم ایجاد شد، دانست و تاکید کرد: برای ارتقای این سرمایه نقش سازمان صدا و سیما بسیار تاثیرگذار است.

رییس جمهوری اجرای خواست و مطالبات مردم و اجرای قوانین را نیازمند همکاری رسانه ملی و دولت دانست و دلیل اهمیت آن سازمان را انتصاب رییس رسانه ملی توسط رهبری معظم انقلاب و تحت نظارت سه قوه بودن صدا و سیما ذکر کرد.

روحانی افزود: صدا و سیما باید آزادی بیان و افکار را تضمین کند و بنابر این یک رسانه فراجناحی و فرا اقوامی و در یک کلمه رسانه ملی و متعلق به عموم ملت ایران است که باید از منافع و عزت همه ملت دفاع کند.

رییس جمهوری ادامه داد: سرافراز یکی از فرزندان انقلاب و از خانواده معزز شهدا و برخوردار از تخصص و تجربه طولانی در صدا و سیما است و ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان امیدواریم که صدا و سیما به نقطه‌ای برسد که به فرموده امام راحل(رضوان الله تعالی علیه) دانشگاه عمومی باشد.

روحانی همچنین از خدمات ضرغامی و همکارانشان تقدیر و تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز