خبرگزاری کار ایران

کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با ایلنا:

صداوسیما با مطالبات مردم تطابق داشته باشد نه یک اقلیت خاص

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۸۱۹

در مقاطعی به رئیس صداوسیما می‌گفتم این شبهه درحال شکل گرفتن است که رسانه ملی تنها متعلق به آقای احمدی‌نژاد است.

دبیرکل حزب سبز ایران تاکید کرد: یکی از نقایصی که هم‌اکنون در صداوسیما وجود دارد بحثاین است که تولیدات صداوسیما باید با دیدگاه و مطالبات اکثریت مردم تطابق داشته باشد نه یک اقلیت خاص.

حسین کنعانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص عملکرد عزت‌الله ضرغامی در دوره مدیریتی‌اش بر صداوسیما گفت: صداوسیما با توجه به اینکه سیاست‌هایش را رهبری تعیین می‌کند، سعی داشت در مسیر تعیین شده حرکت کند.

وی با اشاره به دیدارهایش با رئیس سابق صداوسیما اظهار داشت: در مقاطعی به رئیس صدا و سیما می‌گفتم این شبهه در حال شکل گرفتن است که رسانه ملی تنها متعلق به آقای احمدی‌نژاد است. البته شاید در برخی مسائل ضرغامی به تنهایی تصمیم‌گیرنده نبود.

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی ادامه داد: صداوسیما در کشور ما یک رسانه انحصاری است که رقیبی ندارد اما رقبای این رسانه در خارج از کشور در حجم وسیعی کار می‌کنند. باید دقت کنیم که آنها رقیب ما هستند. گاهی برخی با این عنوان که این رسانه‌ها معاند و معارض هستند آنها را حتی از ذهن خود خط می‌زنند اما صداهای مختلفی که در خارج از کشور به گوش می‌رسد، عملا انحصار صداوسیما را از بین برده است.

کنعانی مقدم با اشاره به سوابق رئیس جدید صداوسیما تصریح کرد: سرافراز با توجه به زمینه‌هایی که در مورد رسانه‌های خارجی دارد نگاهش به این مسئله بهتر است که رسانه‌های خارجی یک رقیب جدی برای ما هستند بنابراین باید برنامه‌هایی را در همین راستا تنظیم کنند. در حکم مقام معظم رهبری هم تاکید شده که آقای سرافراز باید در مسیر چشم‌انداز ۲۰ ساله حرکت کند. به نظر من نگاه وی به مسئله رسانه، نگاهی بسته نیست.

دبیرکل حزب سبز ایران افزود: یکی از نقایصی که هم‌اکنون در صداوسیما وجود دارد بحثاین است که تولیدات صداوسیما باید با دیدگاه و مطالبات اکثریت مردم تطابق داشته باشد نه یک اقلیت خاص.

وی در پاسخ به این سوال که در مورد ریاست مجلس خبرگان رهبری و حمله‌ای که به شخصیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به این دلیل وارد می‌شود، چه ارزیابی دارید؟ خاطرنشان کرد: روش و منش آیت‌الله مهدوی کنی در انتخابات ریاست خبرگان باید سرمشق این دوره هم قرار گیرد. او در آن زمان بارها اعلام کرد تا زمانی که آیت‌الله هاشمی هستند، بنده حاضر نیستم این پست را بپذیرم.

عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی با یادآوری اینکه آیت‌الله مهدوی کنی ارادت خاصی به آیت‌الله هاشمی داشت، تاکید کرد: الان هم باید این منش دنبال شود؛ یعنی اشخاصی که در این موقعیت هستند باید احترام بنیانگذاران این نظام و کسانی که در مقاطع مختلف اثرگذار بودند را رعایت کنند و با دیدگاه‌ها و نظارت آنها حالت مشورتی داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز