خبرگزاری کار ایران

شهربانو امانی در گفت‌وگو با ایلنا:

صدا و سیما بی‌انصافانه دولت را تنها گذاشته است

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۰۰۲

متاسفانه فقط یک جناح بر صداوسیما حاکم است و دیگر گروه‌ها و جناح‌ها حتی نمی‌توانند در این رسانه از خود دفاع کنند و حتی شرایط برای دفاع از دولت به شکل مساوی فراهم نیست.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی تاکید کرد: انتظار از آقای سرافراز این است که با توجه به شناخت کاملی که از رسانه‌های برون مرزی و صداوسیما دارند، صدا و سیما را از تک‌بعدی بودن و یک جانبه‌نگری خارج کنند.

شهربانو امانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص انتقادات اخیر دولت به صداوسیما گفت: همانطور که از عنوان رسانه ملی هویداست، این رسانه باید ملی باشد نه آنکه مختص به یک گروه و یا یک جناح.

وی با اشاره به کم‌لطفی‌های صداوسیما در زمان دولت اصلاحات به قوه مجریه٬ اظهار داشت: نمی‌دانم رسانه ملی چقدر با رسانه جناحی تفاوت دارد؟ مردم علاقه‌مند هستند اخبار را بدون سانسور و به موقع دریافت کنند و اگر صداوسیما سعه صدر داشته باشد و بازتاب‌دهنده همه آراء و افکار در جامعه باشد٬ بی‌تردید رسانه‌های خارجی و ماهواره‌ها از گود خارج می‌شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه انتظار این بود که صداوسیما با روی کار آمدن دولت یازدهم دیگر از روش‌های تکراری گذشته دست بردارد، تصریح کرد: رویکرد دولت آقای روحانی با دولت قبل بسیار تفاوت دارد و ایشان به دنبال جنجال‌افکنی در کشور نیست و از سوی دیگر مردم به تغییر رای دادند و نه ادامه پیدا کردن روش‌های مسبوق به سابقه.

امانی ادامه داد: حتی آنطور که از دوستان شهرستانی شنیده‌ام در شبکه‌های استانی نیز همانند شبکه‌های ملی اخبار دولت و استانداران بسیار ناقص پخش می‌شود و خدمات دولت در عرصه‌های مختلف بیان نمی‌شود و این در حالی است که انتظار مردم رویکرد جدید، مهربانانه و بدون اعمال سلیقه با خدمات دولت است.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با یادآوری اینکه فضا آنقدر که برای سنگ‌اندازان و مخالفان دولت در صداوسیما فراهم است برای دولت مهیا نیست، خاطرنشان کرد: انتظار از آقای سرافراز این است که با توجه به شناخت کاملی که از رسانه‌های برون مرزی و صداوسیما دارند، رسانه ملی را از تک‌بعدی بودن و یک جانبه‌نگری خارج کنند.

وی افزود: متاسفانه فقط یک جناح بر صداوسیما حاکم است و دیگر گروه‌ها و جناح‌ها حتی نمی‌توانند در این رسانه از خود دفاع کنند و حتی شرایط برای دفاع از دولت به شکل مساوی فراهم نیست.

این نماینده مجلس ششم با اشاره به عدم پاسخگویی صداوسیما؛ یادآور شد: عدم پاسخگویی صداوسیما در حالی است که این رسانه میلیاردها تومان از بیت‌المال و بودجه عمومی استفاده می‌کند و با توجه به اینکه می‌داند دولت در چه شرایطی مدیریت کشور را تحویل گرفت٬ باز بی‌انصافانه دولت را تنها گذاشته است.

شهربانو امانی در پایان گفت: متاسفانه فقط یک جناح بر صداوسیما حاکم است و دیگر گروه‌ها و جناح‌ها حتی نمی‌توانند در این رسانه از خود دفاع کنند و حتی شرایط برای دفاع از دولت به شکل مساوی فراهم نیست. برای سنگ‌اندازان و مخالفان دولت در صداوسیما فضا فراهم است اما برای دولت مهیا نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز