خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های شب یک سیما برای سال تحویل اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۳۱۱

مدت زمان ویژه‌برنامه سال تحویل شبکه یک حدود شش ساعت است که بعد از خبر ساعت ۲۱ روز جمعه تا بامداد روز شنبه، اول فروردین و تا ساعتی پس از تحویل سال ۹۴ ادامه خواهد داشت.

شریعت پناهی(مدیر گروه اجتماعی شبکه) درباره برنامه‌های نوروزی این شبکه گفت: نام برنامه سال تحویل شبکه یک؛ اتفاق یک است که نوید محمودی تهیه‌گنندگی آن را برعهده دارد و اتفاق خوبی که در برنامه سال تحویل امسال شبکه رخ خواهد داد این است که مهمانان برنامه سال تحویل، با انتخاب بینندگان دعوت خواهند شد.

فضل‌الله شریعت پناهی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است بینندگان شبکه یک اتفاقاتی که در هشت حوزه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی دین و معارف اسلامی، علمی و فناوری و حماسه و دفاع مقدس در سال ۹۳ در کشور اسلامی ایران رخ داده را از طریق پیامک به ما اعلام کنند تا ما افرادی که در این هشت حوزه دخیل بودند را به‌عنوان مهمان برنامه سال تحویل شبکه یک دعوت کنیم.

وی درباره نحوه مشارکت پیامکی بینندگان در نظرسنجی این هشت حوزه اظهار داشت: از روز هفتم تا ۱۵ اسفند هموطنان فرصت دارند تا با ارسال پیامکی که شماره آن به زودی از طریق یک برنامه ویژه اعلام خواهد شد، در برنامه سال تحویل شبکه یک مشارکت کنند.

شریعت پناهی درباره مجریان برنامه سال تحویل هم گفت: در برنامه اتفاق یک درکنار مجریان جوان از مجریان پیشکسوت شبکه یک در حوزه‌های مختلف که به زودی اسامی آن‌ها اعلام خواهد شد، استفاده می‌کنیم.

مدیر گروه اجتماعی شبکه یک ادامه داد: مدت زمان ویژه‌برنامه سال تحویل شبکه یک حدود شش ساعت است که بعد از خبر ساعت ۲۱ روز جمعه تا بامداد روز شنبه، اول فروردین و تا ساعتی پس از تحویل سال ۹۴ ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز